  • 21. Data: 2009-05-13 20:55:33
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [ot]
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > zadał proste pytanie, a 4 miszczów w tym wątku próbuje z niego zrobić
    > debila i pedała.

    eee - co sie przejmujesz - tutaj to "norma" :)
    jeden "miszcz" powie, że znajomy jego szwagra coś widział u wujka jego
    siostrzeńca i od razu dla reszty bywalców staje się znawcą tematu a zawodowi
    serwisanci to "leszcze" co się nie znają na rzeczy :)
    ale pomijając tę grupkę wzajemnej adoracji, którą z jednej strony można
    ignowować a z drugiej można (a czasem trzeba) wnikliwie analizować, to jak
    napisze ktoś normalny - dowiesz się czegoś pożytecznego :)

    ps - nie dalej jak parę dni temu była dyskusja o skuterach i na chyba 10
    dyskutantów tylko jeden chłopak życzliwie odpowiedział w temacie a poza tym
    zespół grupowych kretynów napisał chyba naście postów nic nie wnoszących do
    dyskusji i pisali tylko po to żeby sobie poprawić samopoczucie (ale
    paradoksalnie to może być pożyteczne - u mnie za mniej więcej 1,5 miesiąca
    okaże się jak bardzo :D )

  • 22. Data: 2009-05-13 20:55:51
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    [...]
    > Myęlę, że sporo więcej takich po prostu pojechało sobie do domu.
    Najebanych. Tak wyglądał jeden z wielu zlotów motocyklowych. To był zlot
    precli? Pytamboniewiem...

    E nie, jak nie spalil sie zaden samochod, zaden motorek nie wpadl do
    jeziora, nie rozpierdolilo sie nic w kiblu i nie przyjechala karetka to
    nie preclowa impreza. Moze chociaz ktos dostal gasnica w ryj, albo
    lawka, czy cos?
    K.14.

  • 23. Data: 2009-05-13 20:56:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    > Eeee, nie gniewny, tylko zwykly mondrala. To ide.
    > Jakby wrocila organizacja zero, to dajcie mi znac!
    > K.14.

    Ale Ty do mnie to piszesz?

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2009-05-13 20:58:46
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale Ty do mnie to piszesz?

    Ja to pisze w przeszczen. Omylkowo wzialem cie przez chwile za koloryt.
    K.14.

  • 25. Data: 2009-05-13 20:59:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > jeziora, nie rozpierdolilo sie nic w kiblu i nie przyjechala karetka to
    > nie preclowa impreza. Moze chociaz ktos dostal gasnica w ryj, albo lawka,

    E, no to Ty naprawde MISZCZ preclowy jesteś. I Ty tak to wszystko sam? No
    jestem pod wrażeniem...

    --
    Grzybol

  • 26. Data: 2009-05-13 21:03:39
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Jakiego twardziela? Zapytałeś to odpowiedziałem. Tyle miałem. Za dużo jak
    > dla precla?

    Grzybol wyluzuj - jak się okaże, że masz w jakims temacie więcej do
    powiedzenia niż grupowi "guru" to zaraz zostalniesz obrzucony bluzgami i
    powiedzą że jesteś pedałem.....
    Po prostu ignoruj grupkę wzajemnej adoracji która i tak nie ma nic do
    powiedzenia poza wzajemnymi wycieczkami słownymi albo ustaw jakiś filtr i
    ciesz sie odpowiedziami ludzi normalnych :)

  • 27. Data: 2009-05-13 21:06:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości
    > Grzybol wyluzuj

    Ale ja nie jestem spięty:-)

    --
    Grzybol

  • 28. Data: 2009-05-13 21:06:59
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote

    > Człowiek zapytał: "Z racji tego ze to
    > dość kosztowny gadżet chciałbym zapytać czy ktoś ma korzysta i jak to
    > faktycznie sie sprawdza w praktyce."

    No i dostal odpowiedz, ze kozysta ale w rowerze.

    > Używałeś? Jacek Różański używał?

    Ja nie, Jacek nie wiem.

    >Po co to w takim razie produkują i dlaczego jest drogie?

    Po co produkuja? Zeby sprzedac a po co sie cos produkuje?
    Dlaczego jest drogie? Nie wiem zapytaj producenta, pewnie nie schodzi.

    >A może też żelu tylko używasz? Dowcipne?

    Nawet malo wulgarne, nie wysilaj sie, nie potrafisz.

    > Jakaś wiejska zazdrość?

    Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???
    Czy tego ze Cie nikt nie lubi i trzeba przytulic?

    >Pojeździsz też nabierzesz doświadczenia.

    Z torebka zelowa? Ochujales.

    >Jak przeżyjesz...

    To akurat bylo glupie, jesli zalezy Ci na ocenie wlasnych
    dokonan na grupie newsowej.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 29. Data: 2009-05-13 21:13:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > Czego mam Ci zazdroscic, ze umiesz sie tylko przypierdalac???

    Hehe, ja? Czy Ty i Twoi kumple?

    > Czy tego ze Cie nikt nie lubi i trzeba przytulic?

    Lubi mnie parę osób. I raczej bym nie chciał, żebyś akurat Ty mnie
    przytulał. Na pewno masz ten żel...

    > To akurat bylo glupie,

    Nie głupsze niż Wasze dogryzanie każdemu.

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2009-05-13 21:13:27
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Grzybol wrote:
> [...]
    lawka, czy cos?

    > E, no to Ty naprawde MISZCZ preclowy jesteś. I Ty tak to wszystko

    Ha! Zakladam Organizacje Jeden! Dla Miszczof. A ty zaloz Dwa, bedziecie
    sobie chodzic na spacery po parku, dyskutowac o architekturze...
    K.14.