  • 121. Data: 2009-05-18 23:52:04
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto [OT]
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message
    news:gus1ga$h8a$1@inews.gazeta.pl...

    > tez tam byłem... ;-)

    Eeee... nie pamietam :-) hihihihi

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 122. Data: 2009-05-19 07:06:46
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżdżę na motocyklach od 30 lat. Do 100 parę mi brakuje jeszcze. Kiedyś za
    > komuny to były emzetki, jawy, cezetki, iż, K-750, simson AVO sport,
    > wueski, jedna wfmka, potem jak się zaczął kapitalizm pojawiły się te inne.
    > Mam cały czas 3-4 sztuki w garażu. Kiedyś dawno to były stare złomy,
    > niektóre miałem zaledwie kilka dni, inne troche dłużej. I to nie była
    > kwestia zdecydowania się na konkretne moto, raczej kwestia tego, że spora
    > ich część to były trupy, które żyły krótko, lub szły dalej w obieg.
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I wszystko jasne- handlarzyna.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 123. Data: 2009-05-19 09:06:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > I wszystko jasne- handlarzyna.

    I wszystko jasne: pedał!!!! I kutas.

    --
    Grzybol

  • 124. Data: 2009-05-19 09:17:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > I wszystko jasne: pedał!!!! I kutas.
    :)
    ty musisz jakas obsesje miec.
    BTW zaczynasz sie powtarzec i nawet smieszny przestajesz byc. Wymysl cos
    lepszego.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 125. Data: 2009-05-19 09:21:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > :)
    > ty musisz jakas obsesje miec.
    > BTW zaczynasz sie powtarzec i nawet smieszny przestajesz byc. Wymysl cos

    Śmieszyło Cię jak nic nie rozumiałes. Teraz jak gadam do Ciebie Twoim
    językiem to przestało być śmieszne. Bo spowszedniało... Matole.

    --
    Grzybol

  • 126. Data: 2009-05-19 09:25:32
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Śmieszyło Cię jak nic nie rozumiałes. Teraz jak gadam do Ciebie Twoim
    > językiem to przestało być śmieszne. Bo spowszedniało... Matole.

    Nadal nic nie rozumiem, ale moze to dlatego, ze zachowujesz sie jak
    placzliwy gowniarz. Przestan tupac nozka, wytrzyj gila z nosa i wroc jak
    dorosniesz.
    Wroce jeszcze na chwile do tych 30 motocykli. Majac ich tyle naprawde nie
    nauczyles sie jak regulowac zawieche z tylu? Srednio inteligentna malpa
    nauczylaby sie po pierwszym z nich :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 127. Data: 2009-05-19 09:38:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Nadal

    Uprasza się o niezagrzybianie PRM.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj