  • 21. Data: 2009-06-08 17:36:37
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 08 Jun 2009 19:21:37 +0200, Shreek <p...@M...onet.pl>
    wrote:

    > chyba, że nie wiem do końca co to V2.

    No ;)

    >Tam cylindry są w rzędzie, tak jak w 3VD.

    Owszem, w rzedzie, ale są V.

    Hint -> wykorbienia wału, rozstawienie czopów

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 22. Data: 2009-06-08 17:53:24
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "luzur" <l...@o...pl> wrote
    Moja SV650 pali 7l, czy mu cisne czy nie po przejechaniu 220 km musze
    tankowac a bak ma 15l,
    Wszyscy mechanicy u ktorych bylem (u trzech) mowili ze to normalne
    przy pustym wydechu,
    a wszyscy twierdza ze SV potrafi bez problemu zejsc w granice 5l/100.

    Zawartosc puszki tlumika ma olbrzymi wplyw na ilosc
    paliwa dostarczana przez wtrysk do cylindra.
    Brawo.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 23. Data: 2009-06-08 19:15:38
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Owszem, w rzedzie, ale są V.

    > Hint -> wykorbienia wału, rozstawienie czopów

    Czekaj, bo się pogubiłem.
    Wał jest poprzecznie ustawiony do osi pojazdu.
    Cylindry równolegle do siebie. Pochylone do przodu jakieś 45st.

    Gdzie tego V szukać??

    Cholender, mnie uczyli, że w silnikach V to właśnie cylindry są tak
    ustawione że ich osie tworzą literę V. W TDM-ce tego V nie widzę (może
    źle patrzę).
    Rzędówka to rzędówka.

    Uświadomcie mnie.

    --
    M.

  • 24. Data: 2009-06-08 19:56:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Shreek pisze:

    > Gdzie tego V szukać??

    No w konfiguracji walu.

    > Cholender, mnie uczyli, że w silnikach V to właśnie cylindry są tak
    > ustawione że ich osie tworzą literę V. W TDM-ce tego V nie widzę (może
> [...]

    Ale to rzedowka o konfiguracji fauki. Normalnie w R2 czopy walu sa
    ostawione co 180 albo 360 stopni (tloki chodza naprzemian lub rowno). Tu
    ustawili inaczej, tak ze sposob pracy odpowiada bardziej V2 niz R2.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 25. Data: 2009-06-08 20:03:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > Zawartosc puszki tlumika ma olbrzymi wplyw na ilosc
    > paliwa dostarczana przez wtrysk do cylindra.
    > Brawo.

    nie ma ale ma wplyw na prace silnika, na moc i przebieg momentu. A to
    sie przeklada wprost na poziom spalania. Uklad wydechowy bierze czynny
    udzial w procesie spalania i jego wplyw na to jest niebagatelny.
    Glosniejszy, przemyslany, wydech MOZE poprawic osiagi i zmniejszyc
    spalanie. Nieprzemyslany wrecz przeciwnie.

  • 26. Data: 2009-06-09 00:25:08
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote

> [...]
    > w procesie spalania i jego wplyw na to jest niebagatelny. Glosniejszy,
    > przemyslany, wydech MOZE poprawic osiagi i zmniejszyc spalanie.

    Dostrojenie ukladu to cos innego niz twierdzenie,
    ze pusta puszka zwieksza spalanie o 2 litry na 100 km.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 27. Data: 2009-06-09 05:30:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > ostawione co 180 albo 360 stopni (tloki chodza naprzemian lub rowno). Tu
    > ustawili inaczej, tak ze sposob pracy odpowiada bardziej V2 niz R2.
    A tdm od 4TX w gore ma 270 stopni i stad praca jak V2

    --
    Qlfon, Kraków

  • 28. Data: 2009-06-09 08:00:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > Dostrojenie ukladu to cos innego niz twierdzenie,
    > ze pusta puszka zwieksza spalanie o 2 litry na 100 km.

    A ja gdzies to napisalem ?

  • 29. Data: 2009-06-09 08:33:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." napisał w wiadomości

    > "Kuczu" wrote

    > Dostrojenie ukladu to cos innego niz twierdzenie,
    > ze pusta puszka zwieksza spalanie o 2 litry na 100 km.

    Ale hałas pustej puszki w v2 może się aż tak podobać, że człowiek sam sobie
    te 2literki spalania dokłada przegazówkami.

    Dobrze mówię, panie wędkarzu?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 30. Data: 2009-06-09 12:47:40
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote

    > A ja gdzies to napisalem ?

    Wlaczyles sie do watku wiec myslalem ze go sledzisz.
    Ja nie twierdze ze Ty twierdzisz, Tylko przedpisca
    twierdzi.
    :-P

    --
    -=[Spider A.J.]=-