eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 38

  • 11. Data: 2009-06-07 17:52:48
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Kuczu" :
    > Aczkolwiek calkowicie pusty przelotowy wydech tez nie jest zdrowy. Sam sie
    > o tym przekonalem zakladajac puste wydechy. Moc w dolnym zakresie obrotow
    > spadla dramatycznie.

    No to kurde klops!
    Bo wlasnie kombinuje nad zamiana oryginalnej puszki na dwie przelotowki.

    >Teraz zastosowalem torque cones i mam nadzieje ze pomoze.

    Tor co?

    --
    Pozdr.
    magnes
    fjs600, fes250, troche puzzli i 4 kola w dieslu.




  • 12. Data: 2009-06-07 18:02:41
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    magnes pisze:

    > Tor co?

    Zwezki venturiego wkladane do kolektorow zaraz przy glowicy. Zmieniaja
    predkosc spalin i zapobiegaja ich powrotom.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki


  • 13. Data: 2009-06-07 19:08:31
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>




    > Ta puszka to wstepny tlumik. A caly bajer polega na tym zeby polaczyc
    > kolektory PRZED tlumikami bo tylko wtedy cala zabawa ma sens. Bo wlasnie
    > od tlumika potrafia i lubia odbic sie spaliny. Aczkolwiek calkowicie pusty
    > przelotowy wydech tez nie jest zdrowy. Sam sie o tym przekonalem
    > zakladajac puste wydechy. Moc w dolnym zakresie obrotow spadla
    > dramatycznie. Teraz zastosowalem torque cones i mam nadzieje ze pomoze.


    tutaj sie w całosci zgodze z Kuczu. załozyłem do mojego gsxr pustu tlumik i
    była kicha w dolnym zakresie obrotów. zero płynnosci w przyspieszaniu.
    dopiero na wyyyysooookich obrotach był odczuwalny spory wzrost dynamiki.
    predkosc tez wzrosła ale nie na tyle by sie pogodzic z tym gównianym
    zachoaniem na niskich obrotach. wrócił seryjny tłumik i jestem teraz w
    trakcie szukania dobrego tłumika ktory poprawi mi brzmienie ale nie zabierze
    mocy w niskim zakresie obrotów


    pozdro



  • 14. Data: 2009-06-07 19:48:52
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:
    > ...

    Czy nieoryginalny tłumik może wpłynąć na spalanie?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek
    Yamaha FJ1200


  • 15. Data: 2009-06-07 19:51:22
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>


    "McFerry" <r...@k...pl> wrote
    > Czy nieoryginalny tłumik może wpłynąć na spalanie?

    Nie na tyle znaczaco by mialo to znaczenie :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    http://www.foto-spider.pl
    RF900RS2



  • 16. Data: 2009-06-07 20:06:35
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Spider A.J. pisze:

    >
    > Nie na tyle znaczaco by mialo to znaczenie :-)
    >

    Tylko, że ja mam znacząco nieoryginalny :) bo zamiast dwóch mam jeden i
    to, o zgrozo od hądy :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek
    Yamaha FJ1200


  • 17. Data: 2009-06-07 20:30:32
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:
    > Shreek pisze:
    >
    >> Cekawe jest też to, że modele do '96 nie miały połączonych kolektorów.
    >> Wydech identyczny.
    >> Silniki konstrukcyjnie prawie takie same.
    >
    > w tym "prawie" tkwi tajemnica bo zdaje sie ze w 97 japonce zmienili
    > uklad wykorbien przez co silnik zmienil charakterystyke.
    >
    >
    Dokladnie tak jest. model 3vd czyli do 96' to "normalny" twin, 4tx czyli
    od 96' pomimo wygladay podobnego do 3vd jest raczej V2 i stad roznica w
    kolektorach.

    --
    Qlfon, Kraków


  • 18. Data: 2009-06-07 21:31:26
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>


    "McFerry" <r...@k...pl> wrote

    >> Nie na tyle znaczaco by mialo to znaczenie :-)
    > Tylko, że ja mam znacząco nieoryginalny :) bo zamiast dwóch mam jeden i
    > to, o zgrozo od hądy :)

    Myslisz ze jamahama czy hąda maja az tak rozne koncepcje
    jak wytlumic halas?
    Kwestja pojemnosci czy dlugosci ukladu
    wydechowego na pewno nie wplynie znaczaco
    na zuzycie paliwa.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    http://www.foto-spider.pl
    RF900RS2



  • 19. Data: 2009-06-08 16:09:53
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: luzur <l...@o...pl>

    On 7 Cze, 23:31, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "McFerry" <r...@k...pl> wrote
    >
    > >> Nie na tyle znaczaco by mialo to znaczenie :-)
    > > Tylko, że ja mam znacząco nieoryginalny :) bo zamiast dwóch mam jeden i
    > > to, o zgrozo od hądy :)
    >
    > Myslisz ze jamahama czy hąda maja az tak rozne koncepcje
    > jak wytlumic halas?
    > Kwestja pojemnosci czy dlugosci ukladu
    > wydechowego na pewno nie wplynie znaczaco
    > na zuzycie paliwa.
    >
    > --
    > -=[Spider A.J.]=-
    > Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)http://www.foto-spider.pl
    > RF900RS2

    Moja SV650 pali 7l, czy mu cisne czy nie po przejechaniu 220 km musze
    tankowac a bak ma 15l,
    Wszyscy mechanicy u ktorych bylem (u trzech) mowili ze to normalne
    przy pustym wydechu,
    a wszyscy twierdza ze SV potrafi bez problemu zejsc w granice 5l/100.
    Pozdr.


  • 20. Data: 2009-06-08 17:21:37
    Temat: Re: Wydechy 2w2, czy 2w1w2 ?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Qlfon napisał(a):

    > Dokladnie tak jest. model 3vd czyli do 96' to "normalny" twin, 4tx czyli
    > od 96' pomimo wygladay podobnego do 3vd jest raczej V2 i stad roznica w
    > kolektorach.

    V2? Eee chyba nie - no chyba, że nie wiem do końca co to V2.
    Tam cylindry są w rzędzie, tak jak w 3VD.

    --
    M.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: