  • Data: 2011-05-28 08:06:53
    Temat: Re: Wydajność 2D i 3D 9500GT vs 9600GT coś innego?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na obecnej grafice TNIE, prawdopodobnie dlatego że karta jaką posiadam
    > czyli PALIT 9500GT DDR3 PASSIVE w trybie 2D (czyli pulpit windows)
    > strasznie OBNIŻA TAKTOWANIA,procesor z 550MHz na 200 a pamięci na 100MHz

    Oj, karty automatycznie dostosowują się do obciążenia, dla przykładu
    GTX460 z taktowaniem pamięci 1000Mhz, przy pracy edytorskiej zwalnia do
    105Mhz

    Jakie jest obciążenie procesora przy odtwarzaniu filmów? Spróbuj VLC
    Player, ma niezależne sterowniki do wielu formatów.

    > nic takiego się nie dzieje w zwykłej grafice 9600GT gdzie zegary w 2D i
    > 3D są takie same a ten sam film chodzi płynniutko

    Coś musi być źle skonfigurowane, jak juz pisałem na 9300 wszystko działa
    płynnie.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/