  • Data: 2009-02-11 19:15:30
    Temat: Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych żarówek
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik DJ napisał:

    > Pamiętać trzeba również że paragony termiczne mają znacznie krótszą
    > żywotność... więc można po kilku miesiącach w pudełku znaleźć blady
    > świstek z resztkami czegoś co kiedyś było wydrukiem ;)

    No i korzystając z tej magicznej właściwości paragonów (czyt. "karty
    gwarancyjnej") można dawać gwarancję "skolko godno" :-) Bo ilu jest tak
    sumiennych klientów jak Kolega "badworm" ? Obawiam się, że w całej
    populacji mieści się to w granicach błędu statystycznego ;-) Wielu ludzi
    zostawia paragon już przy kasie. Inaczej producenci by "śpiewali"
    gdyby po prostu każdy sklep prowadzący daną markę miał obowiązek przyjąć
    reklamację na podstawie choćby daty produkcji.

    P.S. Czytałem niedawno artykuł na temat żarówek energooszczędnych w
    Ameryce. Z badań wynikło, że oświetlenie za ich pomocą wcale nie jest
    takie tanie, bo... nikt ich nie wyłącza !!! Nie ma sensu wyłączać,
    przecież są takie tanie i ekologiczne.

    Pozdrawiam
    Grzegorz