  • Data: 2009-04-20 21:10:47
    Temat: Re: Wyciszanie - zasilacz
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "z" napisał:
    > Procesora już nie słychać (30 stopni)

    jakim to cudem?

    > Chyba najgorętszy jest chipset (50 stopni)

    więc masz dupną płytę główną

    > Tylko w zasilaczu nie wiem co się dzieje (przydałby się termometr)
    > Więc pytam czy ktoś już to trenował w tym sprzęcie.
    > Padnie po tygodniu czy nawet zmiany nie zauważy? :-)

    jak to co się dzieje? w tej metalowej puszce siedzi aluminiowy radiatorek, a
    fakt że zasilacze PC to głównie chińszczyzna, czyli niska sprawność i spora
    moc sie niestety wydziela:O(
    ja trenowałem, wyłączyłem wiatraki i temperatura tego radiatorka wzrosła do
    70stopni, czy długo wytrzyma to nie wiem, ale pewnie żywotnność spadnie
    przynajmniej o 50%