  • 31. Data: 2010-01-07 20:10:14
    Temat: Re: Wycieraczki na sztorc - po co?
    Od: "Michal K." <s...@n...serwerze.poczta.onet.pl>

    MarMarK pisze:
    > Dzisiaj żona zaskoczyła mnie pytaniem - po co stawia się wycieraczki
    > samochodowe na sztorc? Bo u niej pod firmą ludzie tak robią. (...)

    Poza ochroną przed przymarzaniem podnoszenie wycieraczek zapobiega
    zaśmiecaniu szyby ulotkami - po kilku godzinach postoju w centrum miasta
    (przykład z DC) może się tego sporo uzbierać

    --
    Pozdr.
    Michał K.

  • 32. Data: 2010-01-07 21:03:02
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Po-parkuj całą całą zimę pod chmurką to się dowiesz,

    ja parkuje juz nie jeden samochod i jakos nie wiem po co podnosic
    wycieraczki.
    nawet jak przymarznie troche wycieraczka to niema zadnego problemu z jej
    podniesieniem i oczyszczeniem z lodu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 33. Data: 2010-01-08 23:17:50
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Poza ochroną przed przymarzaniem podnoszenie wycieraczek zapobiega
    > zaśmiecaniu szyby ulotkami - po kilku godzinach postoju w centrum
    > miasta (przykład z DC) może się tego sporo uzbierać

    Eee, ale w DC wkladaja jeszcze miedzy szybe i uszczelke bocznych drzwi ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 34. Data: 2010-01-09 02:13:29
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    J.F. pisze:

    > Elektrycznie podgrzewana szyba to jest to :-)
    > otwieram, odpalam, wlaczam grzanie, skrobie boki, tyl zgrubnie, i przod
    > juz schodzi bez skrobania, a minely 2 minuty :-)

    Webasto to jest to! Wyjezdzam do pracy o 5.45 wiec ustawiam sobie 15 min
    wcześniej. Schodzę i mam ciepły samochód
    i odmrożone szyby.

    Żeby nie było - fantazjuje nie mam webasto w aucie ;)

    Pozdrawiam
    Rafał