  • Data: 2014-11-06 11:44:51
    Temat: Re: Wycieraczki do szyb
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 6 listopada 2014 10:18:02 UTC+1 użytkownik Kamil 'Model' napisał:
    > Ja używam MotGum. Komplet na auto ok. 60PLN. Lepsze od Boscha i tańsze.
    > Tańsze od VAleo a jakość praktycznie identyczna.

    No popatrz. Ja dlugo kupowalem Valeo, bo tanich zamiennikow z uchwytem
    pasujacym do mojego auta zwyczajnie nie bylo. Potem sie pojawily (DIPP),
    wiec przetestowalem, ale to byl badziew nie nadajacy sie do uzytku.
    Zmienilem na Bosch i to sa najlepsze wycieraczki jakich uzywalem
    w Grande Punto - w zasadzie nie mam sie do czego przyczepic (moze
    do ceny, ale i tak sa tansze od Valeo).

    Pozdrawiam
    MK