  • Data: 2011-02-18 14:01:09
    Temat: Re: Wycieraczki Motgum - badziew nie z tej ziemi
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 13:02:28 +0100, DoQ napisał(a):

    > Widocznie zeszli na psy. Konkurencja, fabryki w Chinach

    Przed zimą kupiłem płaskie (niestety tylko takie przewidział producent
    moje auta), kolejne Motgumy (od kilku lat korzystam z ich wyrobów -
    wpadkę jakościową mieli kilka lat temu, teraz trzymają poziom) i nie mam
    traumatycznych doznań jak Cocolino. Wycieraczki jak wycieraczki - do
    końca zimy dożyją, wytrzymując moją wrodzoną niechęć do skrobania szyby
    przedniej ;) A to już zauważalnie lepiej niż np. Valeo.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.