  • 11. Data: 2011-12-11 21:59:30
    Temat: Re: Wycieczka na HD
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jc38sj$p42$1@inews.gazeta.pl...

    > A Tobie przeszkadza ? Jesli tak to proponuje jednak uslugi MZK.

    jesteś jakis dziwny. O wszystko się czepiasz. Zainteresuj się konsultacją u
    psychoanalityka :)

  • 12. Data: 2011-12-12 08:00:48
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    >przegladałem jakies stare fotki z zeszłego roku i to znalazłem. Wycieczka
    >jest ze Szwecji. Troche dziwi mnie że goscie nie mają kasków z szybą albo
    >szyb w motorkach. Czy im wmordewind nie przeszkadza?

    Nie cytaja prelca to nie wiedza, ze bez szyby to nie da sie;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2011-12-12 09:21:14
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.12.2011 22:59, Arbiter pisze:
    > jesteś jakis dziwny. O wszystko się czepiasz. Zainteresuj się konsultacją u
    > psychoanalityka :)

    Się nie przejmuj. Taka grupa. Przypierdala się do wszystkiego.

    --
    Tom01

  • 14. Data: 2011-12-12 10:20:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-11 22:59, Arbiter pisze:

    > jeste? jakis dziwny. O wszystko si? czepiasz. Zainteresuj si? konsultacj? u
    > psychoanalityka :)

    Ja jestem dziwny ? Nie wiem ile masz lat ale od dawien dawna ludzie
    jezdzili i jezdza bez szyby i w otwartych kaskach.
    Jesli natomiast slysze ze bez integrala i/lub szyby jezdzic sie nie da
    to wtedy wlasnie proponuje zawsze autobus. W nim jest sucho,
    bezwietrznie i cieplo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2011-12-12 11:30:09
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 12 Gru, 11:20, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Jesli natomiast slysze ze bez integrala i/lub szyby jezdzic sie nie da
    > to wtedy wlasnie proponuje zawsze autobus. W nim jest sucho,
    > bezwietrznie i cieplo.

    Chyba jesteś dziwny.Zapytaj Amila jakie warunki panują w Ikarusie.

    Tomek.

  • 16. Data: 2011-12-12 11:32:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Monster <m...@o...pl> wrote:

    > Chyba jesteś dziwny.Zapytaj Amila jakie warunki panują w Ikarusie.

    Jechalem kiedys w zimie, pizdzilo sniegiem w twarz wszystkim z tylu przez
    dziurawa oslone przegubu, na podlodze lod, szyby skute lodem... Czad.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-12-12 14:19:26
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Się nie przejmuj. Taka grupa. Przypierdala się do wszystkiego.

    Ot pora taka - jeździć na kole w kanionach nie można,
    to przypierdalania czas nastał. W sezonie wrzuć tego linka a zobaczysz
    odzew:)

    grzech
    pegi

  • 18. Data: 2011-12-12 15:22:58
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 15:19:26 UTC+1 użytkownik grzech napisał:

    > Ot pora taka - jeździć na kole w kanionach nie można,
    Fakt, nie mozna - tyl sie slizga. Ale na dwoch kolach to jak najbardziej sie da.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 19. Data: 2011-12-12 16:14:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 10:21, Tom01 pisze:

    > Się nie przejmuj. Taka grupa. Przypierdala się do wszystkiego.

    Przepierdalaniem sie jest zdjecie ktore wstawil watkotworca. Sobie
    goscie jada a dla niego to jakas nie lada atrakcja bo maja Harleye i sa
    starsi. Potem sie wykrecal jakimis kaskami, szybkami itp. A ich po
    prostu stac i maja fantazje. Ale chlopak na skuterze z mufkami i
    grzanymi manetkami, zamontowanymi w pocie czola, jakos tego nie ogarnia.

  • 20. Data: 2011-12-12 16:14:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 09:00, Jacot pisze:

    > Nie cytaja prelca to nie wiedza, ze bez szyby to nie da sie;)

    I kamizelek nie maja kojoty jedne !