  • 1. Data: 2009-08-25 09:01:59
    Temat: Wycieczka Warszawa-Kazimierz 30 sierpnia niedziele
    Od: "Wieslaw" <o...@o...eu>

    Witam,

    Ogranizjuje wycieczke z Warszawy do Kazimierza w niedziele 30 sierpnia. Na
    razie sa trzy motocykle.
    Spotykamy sie o 9:30 przy MC Donaldzie na Swietokrzyskiej i lecimy. Powrot
    kolo 19:00.

    Jesli ktos chce sie przylaczyc niech pisze lub dzwoni 0696 549 488.
    w...@5...it.pl

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-08-25 23:24:58
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Spotykamy sie o 9:30 przy MC Donaldzie na Swietokrzyskiej i lecimy. Powrot
    > kolo 19:00.

    O jestem pod wrazeniem niezwykle bogatego harmonogramu wycieczki :)
    Sie kolega napracowal jako organizator :)

    pozdrawiam, Leszek

  • 3. Data: 2009-08-26 05:56:05
    Od: Ern <s...@w...stad>

    cpt. Nemo napisał(a):
    > Użytkownik "Wieslaw" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
    >>
    > O jestem pod wrazeniem niezwykle bogatego harmonogramu wycieczki :)
    > Sie kolega napracowal jako organizator :)
    >
    > pozdrawiam, Leszek

    9,5 h - to może rowerami ???

    Ern

  • 4. Data: 2009-08-28 09:04:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ern pisze:

    > 9,5 h - to może rowerami ???

    Zbiorka - 1 h
    tankowanie - 0,5 h
    podroz tam - 1,5 h
    zwiedzanie - 1 h
    lans, dupeczki itp - 1,5 h
    szukanie knajpy - 0,5 h
    jedzenie obiadu - 1 h
    sjesta - 1 h
    powrot - 1,5 h

    9,5 h idealnie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-08-28 11:01:18
    Od: Ern <s...@w...stad>

    Kuczu napisał(a):

    > Zbiorka - 1 h
    > tankowanie - 0,5 h
    > podroz tam - 1,5 h
    > zwiedzanie - 1 h
    > lans, dupeczki itp - 1,5 h
    > szukanie knajpy - 0,5 h
    > jedzenie obiadu - 1 h
    > sjesta - 1 h
    > powrot - 1,5 h
    >
    > 9,5 h idealnie

    No zgoda - ale Ty podałeś już jakiś plan :) prosty, zwięzły, dobrze
    opisany i bez zbędnych szczegółów - taki który można łatwo
    naciągnąć/zmienić ;) - a tego brakowało Leszkowi.

    Swoją drogą - to wydawało mi się, że do Kazimierza jest bliżej - niecała
    stówka. A tak 280 km w 9,5h na rowerze to chyba trzeba mieć Lance na imię ;)

    Pzdr,
    Ern

  • 6. Data: 2009-08-28 11:12:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ern pisze:

    > No zgoda - ale Ty podałeś już jakiś plan :) prosty, zwięzły, dobrze
    > opisany i bez zbędnych szczegółów - taki który można łatwo
    > naciągnąć/zmienić ;) - a tego brakowało Leszkowi.

    Plan jest ale pewnie i tak, zamiast zwiedzac, Wieslaw bedzie kasku szukal.

  • 7. Data: 2009-08-28 13:08:19
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > Plan jest ale pewnie i tak, zamiast zwiedzac, Wieslaw bedzie kasku szukal.

    Kasku to on będzie szukał "o 9:30 przy MC Donaldzie na Swietokrzyskiej "
    ,oczywiście jeśli jest tam bankomat.
    Pozdrawiam
    Maciek
    --
    Nie ma już nic, tylko powoli zrastajace sie gnaty.