  • 1. Data: 2009-08-25 11:44:30
    Temat: Drgania, mrowienie na kierownicy
    Od: "DiBi" <d...@t...pl>

    Witam !
    Słyszałem że zmieniając ciężarki na końcach kierownicy na cięższe można
    znacznie zmniejszyć drgania/mrowienie od silnika, które czuć na kierownicy w
    pewnych zakresach obrotów. Robił ktoś coś takiego ?

  • 2. Data: 2009-08-25 12:50:34
    Temat: Re: Drgania, mrowienie na kierownicy
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 25 Sie, 13:44, "DiBi" <d...@t...pl> wrote:
> [...]
    > znacznie zmniejszyć drgania/mrowienie od silnika, które czuć na kierownicy w
    > pewnych zakresach obrotów. Robił ktoś coś takiego ?

    Można. Spróbować też możesz czegoś, co się nazywa "snake bar" i słuzy
    właśnie do wyważania kierownicy.

    Pozdr,
    p.

  • 3. Data: 2009-08-25 12:58:27
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 25 Sie, 13:44, "DiBi" <d...@t...pl> wrote:

    > Robił ktoś coś takiego ?

    nie dokladnie to ale... po glebie urwalo mi jeden z ciezarkow.
    Jechalem tak na jednym przez cala europe. Mrowienie wystepowalo w
    stopniu takim ze mialem problemy z rozbiciem namiotu - z rak wypadaly
    mi takie pierdolniki. Po przyjezdzie zalozylem jakies akcesoryjne
    ciezarki (mysle ze lzejsze od oryginalow), mrowienie ustalo choc
    czasem mam wrazenie ze cos tam tego pradu w palcach zostalo jak
    zsiadam z trasy. Nie powiem czy pomoze Ci wymiana ale mysle ze warto
    sprobowac jesli Ci to przeszkadza.

  • 4. Data: 2009-08-25 13:25:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ditron pisze:

    > Mrowienie wystepowalo w stopniu takim ze mialem problemy z rozbiciem namiotu - z
    rak wypadaly
    > mi takie pierdolniki.

    Co Wy wiecie, k..a, o mrowieniu ... ;)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-08-25 13:43:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    --
    Mrówkojad

  • 6. Data: 2009-08-25 14:35:53
    Od: "DiBi" <d...@t...pl>

> [...]
    >czasem mam wrazenie ze cos tam tego pradu w palcach zostalo jak
    >zsiadam z trasy. Nie powiem czy pomoze Ci wymiana ale mysle ze warto

    Czyli jednak prawda, że cieżarki mają coś do tego. No to teraz muszę szukać
    takich żeby pasowały i były cięższe (gsxr600k7), bo akcesoryjne to raczej
    tylko dla wyglądu zrobione.
    A może "napchać" czegoś w kierownice ? Jakiś kawałek ołowiu, ciężarek
    opatulony silikonem ? :) Nie jest to duże mrowienie, ale poprzednie moto nie
    miało wcale, idealnie gładko pracował (zx6rr 2006) i teraz mi to
    przeszkadza.

  • 7. Data: 2009-08-25 15:38:51
    Od: "piotr. wanat" <p...@g...com>

    On 25 Sie, 16:35, "DiBi" <d...@t...pl> wrote:

> [...]
    > opatulony silikonem ? :) Nie jest to duże mrowienie, ale poprzednie moto nie
    > miało wcale, idealnie gładko pracował (zx6rr 2006) i teraz mi to

    Wystarczy, że włozysz coś o podobnej masie jak oryginalny ciężarek.
    One powinny być dobrze dobrane,
    Sprawdź jeszcze główkę ramy, to może być _nie_tylko_ ciężarek.

    pozdr,
    p.

  • 8. Data: 2009-08-25 20:29:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    DiBi pisze:

    > A może "napchać" czegoś w kierownice ? Jakiś kawałek ołowiu, ciężarek
    > opatulony silikonem ? :)

    Da sie. Niektore motocykle maja tak nawet oryginalnie

  • 9. Data: 2009-08-26 08:35:57
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "piotr. wanat" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 25 Sie, 13:44, "DiBi" wrote:
> [...]
    > pewnych zakresach obrotów. Robił ktoś coś takiego ?

    Można. Spróbować też możesz czegoś, co się nazywa "snake bar" i słuzy

    *** Dobra, poddaję się.
    Daj jakieś inne słowo kluczowe, bo na "snake bar" w kontekście
    kierownicy to mi tylko Twój post na ścigacz.pl wyskakuje.
    I ni chu jakoś nie mogę wygooglać co to on, ten wyważak.

    Problem mnie interesuje, bo kierownica aluminiowa z poprzeczką jednak
    nadal bardziej drży niż stalowa, a średnica rury mniejsza i nie wiem
    czy są ciężarki do takich.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-08-26 08:45:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jasio pisze:

    > a średnica rury mniejsza i nie wiem czy są ciężarki do takich.

    Sa

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!