    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wybuchające pagery
    Date: Tue, 24 Sep 2024 16:49:29 +0200
    <vcj2jo$1gkmn$1@news.icm.edu.pl> <vcjlu5$c7n$1@news.chmurka.net>
    <kpxj97enoq4v$.1w2o3z21c5pxs.dlg@40tude.net>
    <vck7k5$ljo$1@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1f6o292qtxo3c.1bg9baklmja6s$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <yd50qadrg7uz$.16v2a0asgvys7.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <18dyormonub5a.2xnpqi771gct$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F napisał:

    > To jak ich wzywali? "radiowęzłem" czy wcale ?

    Jak Graham Bell prezentował swój wynalazek w brytyjskim parlamencie, to
    mu powiedzieli, że takie rzeczy może są potrzebne w Aneryce. Anglia ma
    dość chłopców na posyłki, można wysłać wizytówkę z korespondencją, nie
    trzeba wszędzie tych drutów ciągnąc. Ale może w amerykańskich szpitalach
    też byli chłopcy na posyłki, których obowiązkiem było odnalezienie
    doktora, kiedy jest potrzebny?

    > P.S. Ooo - oscyloskopy już były w szpitalach?
    > https://youtu.be/Eb8H9YQH5Ks?t=25
    > U nas też były ?

    Pewnie tak. EKG od dawna jest dobrze oswojona metodą diagnostyczną.

    > A to nie wiem co masz na myśli.

    Że siostra oddziałowa zleca operatorowi sieci pagerów powiadomienia do
    tych lekarzy, o których wie, że aktualnie pracują w klince. Nic więcej.

    --
    Jarek