  • 91. Data: 2010-07-05 15:23:39
    Temat: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i0o75o$j51$1@mx1.internetia.pl...

    > 240 wytrzymala, do wulkanizatora nie dojedzie?

    Pare lat temu na dziurze wybrzuszylem sobie opone, babel pojawil sie prawie
    natychmiast z boku. Pod prace kilka kilometrow zajechalem, wieczorem
    kolejnych kilku do wulkanizatora juz nie dalo rady, pekla po drodze.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 92. Data: 2010-07-05 15:23:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Katanka pisze:

    > No będę w ASO próbował załatwić to na rzecz gwarancji.

    Na jakiej podstawie liczysz na gwarancje?:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 93. Data: 2010-07-05 15:29:53
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    DoQ wrote:

    > Na jakiej podstawie liczysz na gwarancje?:)

    Jeszcze nie wiem, ale spróbowac warto, może się uda. Jesli nie, wtedy od razu u
    nich kupię nowe opony i każę sobie wymienić na miejscu.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 94. Data: 2010-07-05 15:31:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > 240 wytrzymala, do wulkanizatora nie dojedzie?

    Opona na pierwszy rzut oka dobra, dziur nie zaliczala ostatnio. Zadna tania
    chinszczyzna, musiala miec jakas wade produkcyjna, bo strzelila wesolo na
    autostradzie bez zadnych wczesniejszych objawow. Gdyby nie to, ze byla na
    tylnej osi, pewnie skonczyloby sie mniej przyjemnie niz awaryjnym
    hamowaniem.

    http://zapodaj.net/b06b6c599cf8.jpg.html
    http://zapodaj.net/196bb314560f.jpg.html

    A ty chlopie proponujesz na uszkodzonej jechac 150 i sie nie martwic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 95. Data: 2010-07-05 15:35:46
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 lip 2010 o 15:29 GMT, Katanka napisał(a):

    > Jeszcze nie wiem, ale spróbowac warto, może się uda.

    Maja reklamowac Ci opone, za to, ze przez wlasna glupote/nieuwage/cokolwiek
    wjechales(Twoja zona) w dziure jednoczesnie przekraczajac predkosc?

    Jezeli juz, to zarzadca drogi powinien oddawac kase, tylko ze teraz to juz
    "po ptakach"...

    > Jesli nie, wtedy od razu u
    > nich kupię nowe opony i każę sobie wymienić na miejscu.

    I nie szkoda Ci kasy na kupowanie opon w ASO, raczej smiem watpic aby byly
    tam tanio, poza szczegolnymi przypadkami, w ASO wszystko jest srednio kilka
    razy drozej...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 96. Data: 2010-07-05 15:56:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

> [...]
    > awaryjnym hamowaniem.
    > A ty chlopie proponujesz na uszkodzonej jechac 150 i sie nie martwic.

    I teraz nie przekraczasz 100 na autostradzie w obawie ze strzeli
    kolejna, modlisz sie przed kazda podroza czy jak?
    Tez pare lat temu przerabialem rozerwana scianke niskoprofilowej opony
    (strzelila ewidentnie ze starosci), jechalem grubo ponad 100.
    Przejechala tak z 8km a mimo to bieznik byl caly, a samochod prowadzil
    sie wzglednie dobrze.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 97. Data: 2010-07-05 15:59:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Katanka pisze:

    > Jeszcze nie wiem, ale spróbowac warto, może się uda. Jesli nie, wtedy od
    > razu u nich kupię nowe opony i każę sobie wymienić na miejscu.

    Troche smiesznie to brzmi.
    Wyobraz sobie ze niszczysz zderzak o wysoki kraweznik, pojedziesz do ASO
    i zazyczysz sobie bezplatnej wymiany "bo przeciez sie popsul"? ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 98. Data: 2010-07-05 16:00:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > tak z 8km a mimo to bieznik byl caly, a samochod prowadzil sie wzglednie

    Nie, ale wiedzac ze moze strzelic w kazdej chwili bo wystaje z niej babel,
    nie sugeruje glupio "jedz 150, bedzie dobrze", tylko zakladam zapasowe albo
    dzwonie po assistance i kupuje nowa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 99. Data: 2010-07-05 16:02:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    kamil pisze:

    > Nie, ale wiedzac ze moze strzelic w kazdej chwili bo wystaje z niej
    > babel, nie sugeruje glupio "jedz 150, bedzie dobrze", tylko zakladam
    > zapasowe albo dzwonie po assistance i kupuje nowa.

    Ale wyzej udowodniles, ze nawet zdrowa opona moze strzelic. Dlatego
    pytam czy jezdzisz asekuracyjnie nie wiecej niz 100.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 100. Data: 2010-07-05 16:04:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Brzezi pisze:

    > I nie szkoda Ci kasy na kupowanie opon w ASO, raczej smiem watpic aby byly
    > tam tanio, poza szczegolnymi przypadkami, w ASO wszystko jest srednio kilka
    > razy drozej...

    Na opony.com 235/40/18 XL kosztuje teraz 718pln/szt. Ciekawe ile w ASO
    policza, a cos czuje ze narzut beda mieli spory...

    Pozdrawiam
    Pawel