  • Data: 2010-07-06 13:19:20
    Temat: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ pisze:
    (...)
    > Dokladnie o tym mowie:)
    > Gdyby opona trzymala sie na jednym czy dwoch kordach, a każdy flak
    > uniemożliwiał kontrolowaną jazdę to codziennie dochodziloby do katastrof
    > drogowych.

    Ano na to wygląda - poza opowieściami przesączonymi tanim dramatyzmem
    (jak np. strzał opony u niejakiego Kamila) jakoś nie czytałem/słyszałem,
    by z tej przyczyny doszło do jakiegoś wypadku - a ja nawet doszło, to
    statystyka śmie twierdzić, że jest to pomijalne.

    > Poza tym niskoprofilowe koło jest bardziej tolerancyjne,

    To zależy o jaką tolerancję masz na myśli :)

    > jak
    > ktos nie wpada do rowu przy pierwszej napotkanej koleinie to bez
    > problemu da sobie rade z "kapciem".

    Przynajmniej w założeniach. W sumie też nie każdy jeździ po 240
    po drogach, więc szanse na straty nieiwlekie.

    > Nie wiem jak mozna łączyć poglądy techniczne z polityką i na dodatek ze
    > statusem materialno/zawodowym. To musi byc jakiś korwinista po przegranej.

    Ja też nie wiem, ale zawsze możesz zapytać :)