  • Data: 2010-07-06 12:14:52
    Temat: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ pisze:
    (...)
    > No to widac ze wyssales. Przekraczasz 100km/h czy jednak boisz sie ze
    > strzeli nastepna?

    Daj spokój - przecież to standard :) Jeden opowiada, ze żona jechała
    przez roboty drogowe 120km/h i kropnęła w płat zerwanego asfaltu,
    później sam gdzieś tam podobno dziduje 240km/h z tym bąblem, a ten
    będzie udowadniał, że na nawet nowe są niebezpieczne, a z czymś
    takim to od razu na lawetę :) Kiedyś przyłożyłem w krawężnik
    z 80 (chyba 225/60/15 i też Conti) i jeździłem z takim bąblem
    tak długo, aż się większy zrobił ;) Opony do zmiany leżały
    w garażu :)

    > Troche nie trafiles nowobogacki przygłupie.

    LOL - to pewnie skutki traumy przed jazdą 150km/h na nowych oponach.