eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWybrzuszenie opony - niebezpieczne ?Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!ne
    wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 03 Jul 2010 18:22:41 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    References: <i0nk13$ibk$1@inews.gazeta.pl> <i0nk3j$ilr$1@inews.gazeta.pl>
    <i0nkb2$3j1$1@news.onet.pl> <i0nkmk$kn7$1@inews.gazeta.pl>
    <i0nkud$giq$4@mx1.internetia.pl> <i0nl0e$lm1$1@inews.gazeta.pl>
    <i0nl8e$giq$5@mx1.internetia.pl> <i0nl7o$mcg$1@inews.gazeta.pl>
    <i0nlga$giq$6@mx1.internetia.pl> <i0nlo4$o6i$1@inews.gazeta.pl>
    <4c2f5d15$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0nml7$r5a$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <i0nml7$r5a$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <4c2f63cc$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.100.179
    X-Trace: 1278174156 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19161 83.23.100.179:12703
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2294326
    [ ukryj nagłówki ]

    Katanka pisze:
    > Tomasz Pyra wrote:
    >
    >>> 8,5mm z przodu, tyle samo z tyłu.
    >>
    >> Pytanie ile ma nowa.
    >> Jeżeli nie ma dużej różnicy możesz dwie tylne założyć do przodu, a do
    >> tyłu jedną nową, drugą starą i jeżeli nowa ma np. 9mm to da radę.
    >
    > Po chwili zastanowienia jednak wymienię obie. Bezpieczeństwo
    > najwazniejsze, a ja czasem bardzo ostro atakuję zakręty.
    >

    Akurat na zakrętach nie będzie żadnej różnicy.
    Na zakrętach to możesz kompletnie różne opony z lewej i prawej i nie
    zauważysz że coś jest nie tak.
    Nie raz zdarzało mi się jechać z oponą kompletnie nie do pary nawet na
    osi napędzanej i nie było źle.
    Jedynie jak lewy przód miałem mocno odsadzonego 175/50 semi-slicka, a na
    prawej 155/70 szutrówkę, to ściągało przy hamowaniu na prostej.

    A Ty zakładasz opony takie same, z niewielką różnicą zużycia no i ta
    nowa poszłaby do tyłu.

    Bo po prostu szkoda wyrzucać dobrą oponę.
    Na tej samej zasadzie można powiedzieć że oszczędzasz na
    bezpieczeństwie, bo wymieniasz 2 zamiast od razu 4.
    Bo nowa opona będzie gorsza na suchym, lepsza na mokrym i w różnych
    warunkach samochód będzie Ci różnie jeździł :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: