  • Data: 2010-08-12 16:06:23
    Temat: Re: Wybor zasilacza
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/08/2010 07:38, qwerty wrote:
    > Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty jesteś chamski.

    Wiesz, gdy ktos wrzuca zlego linka nie komentuje tego, ze "inteligencja
    tej osoby to porazka". Wg mnie swiadczy to wyraznie o inteligencji a
    przede wszystkim kulturze osoby zamieszczajacej taki komentarz.

    s-reviews/26990-9-way-850w-power-supply-roundup-16.h
    tml

    > No i? Nic z niego nie wynika. Jeżeli w czasie pomiarów nie było nic
    > podłączone (usb bierze energię, gdy komputer jest wyłączony) to po
    > prostu mają większe straty jałowe. Przy obciążeniu można je pominąć.

    Pewnie, ze zawsze pojawia sie jakies odbiorniki choc pobor 4W w wypadku
    niektorych zasilaczy pokazuje ze 10W w innych urzadzeniach to para w
    gwizdek. Poza tym wiekszosc komputerow nie pracuje dzien i noc wiec
    kiedy uzytkownikowi wydaje sie, ze wszystko wylaczyl chcac nie chcac
    nadal traci 4-14W