    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybór używanego notebooka
    Date: Wed, 19 Aug 2015 20:31:38 +0200

    W dniu 18.08.2015 o 11:32, Heraklit pisze:
    > Niedawno padł mi laptop Toshiba (satellite l300d-11) a więc trochę już
    > leciwyy. Do moich potrzeb zupełnie wystarczał: net, office, film, proste
    > gry. Na olx znalazłem dwa "lapki" które obejrzałem i sprawdziłem. Jeden
    > to Sony Vaio vgn-ar21m z prockiem Intel Core2Duo (t5600 1,83), a drugi
    > to Toshiba Satellite l350d-211 z prockiem AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64
    > (2.1GHz). Ceny zbliżone, system w7. Jedyna różnica to ilość pamięci RAM:
    > Toshiba 4 GiB RAM a Sony tylko 2 GiB RAM bez możliwości rozbudowy.
    > Bardziej podoba się mi Sony z Intelem, ale 2GiB RAM trochę studzi mój
> [...]
    widzę że panowie laptopów nie mają:)
    o ile widzę, kolega Heraklit celuje w lapki w przedziale cenowym
    400-600zł. Oczywiste jest ze lepiej jest mieć 4 giga niż 2, ale komfort
    używania laptopa się nie zmieni. raz że wszystko będzie czekać na HDD
    dwa że te procki normalnie z całej siły demonami prędkości nie są! O ile
    laptop ma służyć do netu, do jakichś prostych zastosowań - proszę wybrać
    tego który jest w lepszym stanie, ładniejszy itp. Jeśli natomiast laptop
    ma działać szybko i sprawnie, to proponuję zainstalować winxp w wersji
    51lite, albo linuxa.
    ToMasz

    ps
    Ja chciałem sprzedać acera 17 cali z 2 rdzeniowym amd i 2 gigami rami za
    500zł, ale nikt niechciał. oferowano mi 3stówy. więc przerobiłem go na
    dość zaawansowany modem, router gsm wifi i dobrze się sprawuje.