    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wybór trasy (droga 44)
    Date: Tue, 9 Feb 2010 17:11:32 +0100

    > Dziękuję bardzo za informację. Jakość drogi 28 (w sensie głębokich
    > dziur) jest do przyjęcia?

    głębokich dziur na DK28 nie pamiętam, jechałem wieczorem zmęczony po nartach
    ale dziury staram się omijać ;-)

    > Były tam prace drogowe na wysokich wiaduktach
    > już są może oane do użytku?

    jeden z wysokich wiaduktów w rejonie Świnnej jest nadal w remoncie i tam są
    światła, drugi mostek jest w remoncie w okolicy stacji Shell (w tej niecce),
    w tej samej okolicy jest kilka łączeń nierównych nowego asfaltu ze starym,
    poza tym OK,

    > Można wiedzieć jak jechałeś dalej z Zatora? Może na północ?
    > Jeśli tak, to jakimi drogami i w jakim są stanie?

    z Zatora jechałem DW781 do Babic a stamtąd do Libiąża DW780, jeżeli chodzi o
    DW780 to jest ona w złym stanie ale bez większych dziur - na szczęście ZTCW
    są już umowy popodpisywane na jej remont i coś miejscami już robią, nierówny
    ale bez większych dziur jest pomiędzy Zatorem a Wadowicami (uwaga na
    tradycyjne miejsce występowania 'burych misiów' ;-) w Tomicach i Radoczy),
    brat