eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWybór prostownika z rozruchem.Re: Wybór prostownika z rozruchem.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.mb-net.net!open-news-network.org!eternal-september.org!feeder.eternal-s
    eptember.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wybór prostownika z rozruchem.
    Date: Sun, 12 Apr 2020 20:46:23 +0100
    Organization: localhost.net
    Lines: 20
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <6...@g...com>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="cc54a26bdf88ab0bbd34f7dda580ca99";
    logging-data="26178";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18Xqu9UItg5jOMhpnOJEt5fPojCQyQUlkM="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:M+XMBN8XRVYvHd5C23fW169PhOQ=
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:752170
    [ ukryj nagłówki ]

    andrewgolotnik pisze tak:

    > Niby prąd rozruchu jest w kolejności 300, 200 i 180 A, więc
    > teoretycznie ten pierwszy byłby najlepszy

    żaden z tych krokodylków nie przeniesie 300A a po drodze prądu są dwa.
    Trzeba mieć oczka pod śrubkę.

    > Ktoś zna może temat i wie co wybrać (może jakieś inne sugestie). I
    > chodzi też o to żeby odpalać starego mercedesa diesla 2.0 w zimie.

    Zależy jaka zima, jak daleko do prądu. Najlepiej mieć drugi akumulator
    w bagażniku, klemy, grube kable. Jak nadal nie zapala to już silnik
    trup.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: