eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWybór prostownika z rozruchem.Re: Wybór prostownika z rozruchem.
  • Data: 2020-04-13 19:43:03
    Temat: Re: Wybór prostownika z rozruchem.
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-04-13 o 10:55, a...@g...com pisze:
    >> żaden z tych krokodylków nie przeniesie 300A a po drodze prądu są dwa.
    >> Trzeba mieć oczka pod śrubkę.
    >
    > Czyli nie ma sensu wierzyć w te 300 amperów i brać tańsze na twoje oko ? A ile
    wynosi taki prąd rozruchowy dla starego diesla 2.0. Orientuje się ktoś jakie to mogą
    być wartości ?
    >
    2-3kW
    czyli przy 10V 200-300A.
    Pierwszy z podanych
    https://electromag.pl/IDEAL-SPRINT-400-START-Prostow
    nik-z-rozruchem-1224V
    znamionowy prąd rozruchu: 180A
    czyli ze 120A przy pomyślnych wiatrach.
    Transformator EI 800 waży 9,9kg.
    Ten przy wadze z obudową i kablami 11,4kg ma trafo pewnie z 8kg...

    Żaden prostownik z rozruchem "marketowy" nie ruszy trupa diesla bez
    akumulatora.
    Gdy jest nawet słaby akumulator ale podładowany do 14-15V znacznie
    pomaga na starcie.
    Przewody z klemami mogą być ale 50mm2 miedzi i klemy solidne np.:
    spawalnicze 500A a nie takie imitacje.

    Niestety
    --
    pzdr, j.r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: