  • Data: 2014-04-02 21:06:15
    Temat: Re: Wybór płyty głównej... dużo tego, zdecydować się nie mogę:(
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-02 18:53, TOMASZEK pisze:

    > W moim przypadku to byłoby pozbycie się sprawnych dwóch nagrywarek (
    > tak sobie wymyśliłem, że jedna tylko odtwarza, a druga tylko nagrywa
    > nośniki - zawsze to jakiś zapas, a że zdobyte za 0zł to mnie to jakoś
    > nie boli z bardzo ;) ) i zakup choćby tylko jednej na SATA, która
    > robiłaby dokładnie to samo. Trochę bez sensu ;)

    Kiedyś też tak miałem, teraz bez sensu. Ileż tych płyt się tam wkłada.
    Dałem sobie spokój i wsadziłem jedną. Na IDE. Po niedługim czasie i ją
    wykrzaniłem, bo współczesne płyty jak już mają IDE to jest to jakiś tam
    mostek, i tu mnie ten JMICRON czy jak mu tam skutecznie wkurzył
    wydłużonym czasem wykrywania nagrywarki na wymianę jej na SATA oraz
    wyłączenie w biosie tego mostka.

    Pozdro