  • 11. Data: 2005-05-23 19:30:58
    Temat: Re: Wybór operatora ?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Bartek <b...@n...torun.org.pl> wrote:

    > W firmie w ktorej pracuje mamy 4x 2Mbit Polpak (niedlugo podobno ATM) i
    > 2Mbit GTS po radiu. Czasy reakcji po awariach sa o duzo szybsze przy
    > Polpaku niz GTS. Radio traktuj jako ostatecznosc a do routera sobie
    > znajdz kogos kto Ci to skonfiguruje raz na zawsze (najlepiej na CISCO).

    Żadnego routera nie konfiguruje się raz na zawsze. Cisco nie jest wyjątkiem.
    Nawet w takim Cisco wypada kilka razy w roku wymienić IOS.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2005-05-23 21:36:40
    Od: Bartek <b...@N...torun.org.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Żadnego routera nie konfiguruje się raz na zawsze. Cisco nie jest wyjątkiem.
    > Nawet w takim Cisco wypada kilka razy w roku wymienić IOS.

    Racja.

    p.

  • 13. Data: 2005-05-24 08:47:48
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Piłat" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wspominając już o tym, że można mieć FR po świetle, ale zakończony
    > miedzią. ;~)

    Albo odwrotnie, jak ktoś woli; albo kawałek po radiu, itd. itd.
    Ale generalnie moje wątpliwości dotyczyły porównywalnego poziomu cen usługi
    ATM w Tepsie i dostępu swiadczonego przez GTS przy użyciu radiolinii, co
    wydało mi się dziwne. Autor wątku potwierdził, że chodzi o ATM, więc sądzę,
    że niema sensu kontynuowac tego tematu, bo jest kompletnie offtopiczny, a
    zaraz ktoś mi znów zarzuci, że nie wiem o czym mówię, mimo leżących na
    biurku dwóch ofert na dostęp ATM Tepsy i korzystania cały czas z radiolinii
    GTSu.

    --
    Z#

  • 14. Data: 2005-05-25 14:00:53
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-05-21, Michał <m...@w...pl> wrote:

    > Dzięki za dotychczasowe uwagi bardzo cenne zresztą jakby miał ktoś jeszcze
    > jakieś doświadczenia będe wdzięczny.
    Ja miałem z GTS'u do niedawna E3 (SAF) po radiu - nic totalnie się nie działo.
    Teraz mam 60 Mbps też po radiu - tym razem NEC'i - chodzi bardzo dobrze :)

    Ogólnie bardzo pozytywne doświadczenia mam z nimi.
    Awarie może były ze dwie w roku najdłuższa 4h..
    Bardzo kulturalni, dzwonią jak wyłącze swój router z pytaniem co się stało
    bo wyparował ruch. Jak położę sesje BGP - to samo - w ciągu 15 min tel :)
    W sumie nie trzeba monitorować łącza - oni to robią ...

    P.S Aha - Mamy SLA Platinium...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 15. Data: 2005-06-02 16:21:53
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Mogę wybrac operatora TPSA na światłowodzie czy GTS na linku radiowym.

    Wybór TPSA jest wyborem niepatriotycznym

    W.

  • 16. Data: 2005-06-02 16:28:21
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:d7nbmg$hdc$1@centrala.tkpsa.pl...

    > Wybór TPSA jest wyborem niepatriotycznym
    HA HA HA .....
    To się uśmiałem !!!
    A od kiedy to sie patrzy na patriotyzm ???
    Czy władza patrzy i dba o twoją kieszeń (jeżeli jesteś przedsiębiorcą ?) ???
    To o czym my mówimy ??

  • 17. Data: 2005-06-02 19:18:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michał" <m...@w...pl> writes:

> [...]
    > A od kiedy to sie patrzy na patriotyzm ???
    > Czy władza patrzy i dba o twoją kieszeń (jeżeli jesteś przedsiębiorcą ?) ???

    Nie wiem. "Wladza" i patriotyzm to sa dwie zupelnie nie zwiazane ze
    soba pojecia. "Wladza" jest zwiazana z panstwem (to taka organizacja,
    mozna powiedziec - duze przedsiebiorstwo), a patriotyzm z narodem.

    Natomiast jesli odczytac oryginalne zdanie z lekka przenosnia, to
    mozna zrozumiec, ze autor mial na mysli dzialanie na szkode firm
    dzialajacych w Polsce (placacych tu podatki itd) i w rezultacie na
    szkode wszystkich (no, prawie) Polakow (i innych, ktorzy akurat tu
    mieszkaja).

    Bo akurat "wladzy" to wybor TPSA moze sie chyba podobac?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2005-06-04 21:16:07
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Michał [Thu, 2 Jun 2005 18:28:21 +0200]:

    > HA HA HA .....
    > To się uśmiałem !!!
    > A od kiedy to sie patrzy na patriotyzm ???

    Od zawsze:
    Wybieram Lokalnego Operatora, bo w razie problemow moge komus
    na miejscu skopac tylek zamiast sie uzerac przez telefon.

    Kira