    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wybór operatora ?
    Date: Thu, 02 Jun 2005 21:18:47 +0200

    "Michał" <m...@w...pl> writes:

    > HA HA HA .....
    > To się uśmiałem !!!
    > A od kiedy to sie patrzy na patriotyzm ???
    > Czy władza patrzy i dba o twoją kieszeń (jeżeli jesteś przedsiębiorcą ?) ???
    > To o czym my mówimy ??

    Nie wiem. "Wladza" i patriotyzm to sa dwie zupelnie nie zwiazane ze
    soba pojecia. "Wladza" jest zwiazana z panstwem (to taka organizacja,
    mozna powiedziec - duze przedsiebiorstwo), a patriotyzm z narodem.

    Natomiast jesli odczytac oryginalne zdanie z lekka przenosnia, to
    mozna zrozumiec, ze autor mial na mysli dzialanie na szkode firm
    dzialajacych w Polsce (placacych tu podatki itd) i w rezultacie na
    szkode wszystkich (no, prawie) Polakow (i innych, ktorzy akurat tu
    mieszkaja).

    Bo akurat "wladzy" to wybor TPSA moze sie chyba podobac?
    --
    Krzysztof Halasa