  • Data: 2011-10-22 22:51:59
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tom01 napisał:

    > Jedyne rozsądne co można zrobić, to przygotować
    > poprawnie, jak najbardziej "uniwersalnie"

    Co nie wyklucza tego co napisalem - warto miec pod ręka jakąś TN-kę zeby
    sobie na szybko zobaczyc "co zobaczy inny ludź".

    Dobry grafik z wypasionym sprzetem, jesli nie pamieta, badz nawet nie
    wie, ze inni moga zobaczyc prevke elektroniczna i widziec całkiem co
    innego - musi jednak brać to pod uwage.

    Odnosnie uwag ogólnych to jeszcze - sa klienci, co chca najtaniej. I
    mozna ich albo wyganiac, albo robic najtaniej. Kazdy, nawet grafik,
    znajdzie swoja nisze. Sa klienci na prace grafikow pracujacych na
    TN-kach. Zwykle nie robia proofa, a cala wspolpraca jest droga przez
    meke, bo - tak jak ostatnio mialem - w drukarni wyszlo cos innego.
    Akurat okazalo sie, ze to nie wina po stronie projektu. Bo jak juz
    klient zaliczyl 3 drukarnie, to zapytalem, czzemu nie drukuje tam, gdzie
    kiedyś, gdzie nigdy nie bylo problemów - bo zawsze dostawal to co
    widzial na monitorze. No i ze tam nawet moze zrobic proofa, zeby
    zobaczyc jak w druku.

    Niestety taniość nie poplaca. Ja to wiem, ktoś to wie. Ale w wiekszosci
    idzie się na "taniosc".