  • Data: 2011-10-22 20:46:05
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: Mateusz <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tom01 napisał:

    > Myślę, że zdziwiłby się Pan. Ludzie po drogich monitorach spodziewają
    > się Bóg wie czego.

    A ja nie :)

    Ja od 4k wzwyz (dla 21") po prostu nie dostrzegam róznic w wyswietlanym
    obrazie. Jezeli jest bardziej perfekcyjny to ja tego nie widze.

    > A tymczasem one są jakies takie zwyczajne. Obraz mało
    > kolorowy, wręcz nieatrakcyjny. Efektowne są monitory tanie, im tańsze
    > tym bardziej. Drogie dają obraz normalny, neutralny, podobny do tego za
    > oknem. Na tanim sprzęcie zdjęcia znad Bałtyku wyglądają jak znad morza
    > Śródziemnego. Kolor piękny. Na drogim jest odwrotnie, niebo szarawe,
    > woda brudna. Przy czym im mniej monitor "poprawia", "wtrąca od siebie"
    > tym więcej trzeba za niego zapłacić.

    No i teraz polskie realia - grafik pracuje na wypasionym monitorze, a
    klient oglada na swoim. I jest masakra. I nie mowie tu o DTP ale o
    "robieniu pod web". I w sumie za dobry monitor to tylko "porazka" bo 99%
    userow zobaczy cos innego.

    Sam wiele razy spotkalem sie z problemem "wszystko ładnie, tylko
    wymieńmy ten łososiowy" a ja patrze i patrze i zadnego łososiowego nie
    widze, az podpialem monitor za 500 zł i faktycznie, tło było łososiowe ;)