  • Data: 2011-10-22 17:21:53
    Temat: Re: Wybór monitora LCD
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 pisze:
    > Zapytam ponownie. Czy to źle, w etapie pierwszym widzieć względnie
    > wiernie od początku do końca co wyjdzie na proofie? Tak czy nie?

    Pojęcie "względnie wiernie" moim zdaniem opartym na praktyce jest
    spełnione na tańszych monitorach niż Pan proponuje.
    Trochę już za stary jestem żeby "chcieć mieć wszystko najlepsze".
    Zależy mi na stałej pracy w firmie która tak samo jak ja będzie mądrze
    wydawać pieniądze, będzie się rozwijać, zatrudniać nowych pracowników a
    klienci będą zadowoleni i będzie ich przybywać.
    Czy to źle? :-)