  • 11. Data: 2015-05-28 12:01:46
    Temat: Re: Wybór dysku twardego 1 TB
    Od: " 666" <...@...6>

    No widzisz, a WD (też OEM, nie retail) przychodziły do mnie w porządnych kartonowych
    pudełkach z wkładką.
    I tu być może jest pies pogrzebany z dyskami Seagate.

    -----
    > Dysk jest tylko w folii anty-elektrostatycznej.
    > Już od wielu lat nie pamiętam, aby dyski OEM dodatkowo były pakowane do wytłoczek
    lub kartonów.

  • 12. Data: 2015-05-28 20:22:52
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/05/15 17:11, TOMASZEK wrote:

    > Jaki teraz warto kupić dysk twardy 3.5 cala o pojemności 1TB?

    Jesli codziennie wylaczasz ten komputer kup najtanszy.
    Aby mial gwarancje 3 lata.

  • 13. Data: 2015-05-30 13:20:50
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 20:22, 2late pisze:

    > Jesli codziennie wylaczasz ten komputer kup najtanszy.
    > Aby mial gwarancje 3 lata.

    Na tym się jeszcze zastanawiam:
    http://www.ceneo.pl/17652682

    Jest tak jak piszesz: komputer będzie włączany na x godzin i potem
    wyłączany.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 14. Data: 2015-05-30 23:32:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/05/15 12:20, TOMASZEK wrote:

    > Na tym się jeszcze zastanawiam:
    > http://www.ceneo.pl/17652682
    >
    > Jest tak jak piszesz: komputer będzie włączany na x godzin i potem wyłączany.

    Nie poradze ci konkretneg modelu bo u mnie dyski nie padaja. Mam jakies
    takie szczescie. Majac gwarancje mam mniej zmartwien, chociaz to pewnie
    placebo ;)

  • 15. Data: 2015-05-31 20:49:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-05-30 o 23:32, 2late pisze:

    > Nie poradze ci konkretneg modelu bo u mnie dyski nie padaja. Mam
    > jakies takie szczescie. Majac gwarancje mam mniej zmartwien, chociaz
    > to pewnie placebo ;)

    Dokładnie, co osoba to inaczej.

    Mi nigdy nie padł Seagate. Za to WD Re 250GB 14 sztuk na razie w kosz
    poszło i czeka to kolejne 8 sztuk (może któryś z par jeszcze "pożyje"
    ale wymieniam kompletami i już ani sztuki nie zostanie z tej serii, po
    prostu wymiana 100% tego co miałem, przebiegi 40..60tyś godzin z
    minimalną liczbą wyłączeń).
    Samsunga 1TB w obudowie USB 3.0 ostatnio na gwarancji wymieniałem po 2
    miesiącach (podpięty do TV).

    Z laptopowymi to inna bajka jest.

    --
    Irokez