eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKros: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki... › Re: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
  • Data: 2011-10-21 02:12:40
    Temat: Re: Wybieraki, przekaźniki wielokrotne, wielopozycyjne, liczniki...
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j7p6e4$7ih$1@news.onet.pl...
    > We wroclawiu jest muzeum poczty i telekomunikacji. Nie wiem czy maja
    > budzet i chec kupowania eksponatow, ale taki dzialajacy Strowger to byloby
    > cos :-)

    Z pewnością - "Nasi rodzice i dziadowie przez to dzwonili" :)
    (O qrva, to ja już jestem taki staroć? Podliczyłem, że mógłbym już być
    dziadkiem, bo dziadem Mickiewicza (a imię jego...) jeszcze nie, ale
    niedługo) :)

    > W Warszawie jest to Centrum Nauki - nie wiem czy im pasuje pokazywac
    > antyczna technologie, ale widowiskowe rzeczy tam chyba lubia.

    A czemu nie? Śmiem twierdzić, że pewnie po 3 dniach wybieraki popadały by od
    ruchu :)
    Ludziska koniecznie musieli by zobaczyć (i to koniecznie z wirującą
    maszynką), jak to działa(ło)...
    A jeszcze - dwie takie, sprokurowany stojaczek z nośną, koniecznie szumiącą,
    ale tak w miarę :), dodać niewielki pogłos celem symulacji długości łącza,
    druga centrala po drugiej stronie wiązki - i tytuł "Tak Jasio dzwonił do
    Babci", ludkowie by chyba się posrali z wrażenia :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)