  • 11. Data: 2013-04-26 01:56:46
    Temat: Re: Wtyk JTAG
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 23 Apr 2013 14:17:33 -0700 (PDT) Leming Show
    <l...@g...com> napisał:

    >Kiedys rozgladalem sie za takim patentem, pierwsze na co wpadlem to
    >byly igly testowe do pcb, te prawdziwe.

    A te z Semiconu po 6-10zł/szt. to jakieś dziadostwo? Jakie własciwości
    ma prawdziwa igła testowa?
    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=303

  • 12. Data: 2013-04-26 02:05:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 23 Apr 2013 15:39:32 +0200 "MiSter" <p...@o...pl> napisał:

    >miałem swego czasu w rękach kabelek JTAG ze sprytną wtyczką wtykaną w
    >PCB("gniazdo" w postaci padów na pcb).
    >Chodzi o rozwiązanie nisko kosztowe - nie wymagające montowania gniazda na
    >pcb, aby np. zaprogramować układ.
    >Robi takie wtyczki pewna zachodnia firma, której nazwy w tej chwili nie mogę
    >namierzyć.

    Igły testowe (które też mi przyszły od razu do głowy) już Ci polecono,
    więc jeszcze jedno rozwiązanie - jeżeli programowany scalak jest w
    obudowie SO to są klipsy zapinane na scalak, robi je 3M. Wygląda to
    jak spinacz do przypinania prania na sznurku tylko że ma styki.
    Świetna rzecz do różnych małych ATtiny, PICów itp.
    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=67

  • 13. Data: 2013-04-29 17:42:17
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    dzis mi google takie cos wyswietlil:
    http://www.tag-connect.com/

    nie wiem ile kosztuje i gdzie kupic w Europie, ale pomyslalem ze moze
    ktos sie skusi.
    Jak widac ludzie szukaja czegos mniejszego nix 2x10 golpinow w rastrze
    100mils.

    Marcin

  • 14. Data: 2013-04-29 23:13:40
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > No super, że zrobisz, a jak jakiś Koreańczyk będzie musiał przeprogramować
    > urządzenie to dam mu namiary na Ciebie abyś mu sprzedał taki kabelek ;-)

    To łaskawie poprosi Ciebie o wtyk, a Ty poprosisz mnie o jego wykonanie.
    Przecież to proste jest :)

    Miłego.
    Irek.N.