  • 1. Data: 2009-08-15 22:22:37
    Temat: Wtyczka do FX - dwie zakładki na jednej stronie
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Czasem ma potrzebę coś porównać miedzy dwoma stronami lub dwie wersje
    jednocześnie na ekranie.
    Jest w ogóle taka wtyczka? Jak sie ona nazywa? jest to możliwe? nie chce
    bawić sie w dwa okna osobno bo te można przesuwać i robi mi sie bałagan.

  • 2. Data: 2009-08-15 22:23:50
    Temat: Re: Wtyczka do FX - dwie zakładki na jednej stronie
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    http://lmgtfy.com/?q=firefox+addon+split+window

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-15 22:24:14
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Tak, jest taka wtyczka- nazywa się Opera.
    Firefox obsysa :P

    lamer

  • 4. Data: 2009-08-16 06:44:58
    Od: Osadnik <o...@w...pl>