  • 1. Data: 2009-10-24 13:23:19
    Temat: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Zerknijcie proszę na tą aukcję:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3
    70268287965

    Jest tam za $9 dolców taka wtyczka-konwerter 3-bolcowa, którą się
    wtyka do polskiego gniazdka a potem można wetknąć w nią wtyczkę US.

    Potrzebuję kupić kilka(naście) sztuk tego - czy znajdę to gdzieś taniej??
    Widuję wszędzie takie konwersje 2-bolcowe tanio, ale 3-bolcowych nie.
    $9 dolców to trochę drogo - jak na moje oko to powinno kosztować
    parę zł. Ktoś widział coś funkcjonalnie podobnego w jakimś sklepie?

  • 2. Data: 2009-10-25 16:26:33
    Temat: Re: Wtyczka 3-bolcowa, konwerter Europa-USA
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
> [...]

    > $9 dolców to trochę drogo - jak na moje oko to powinno kosztować
    > parę zł. Ktoś widział coś funkcjonalnie podobnego w jakimś sklepie?

    ta powinna pasować, w Polsce gdzieś widziałem je po ok 3zł za sztukę.
    A jak nie to zamów je z tego sklepu - jest sprawdzony.

    --
    gs