  • Data: 2011-12-30 10:27:41
    Temat: Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.12.2011 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Einstein" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ty nawet o mp3 nie wspominaj. Ile nerwów mnie kosztowało, aby winamp odtwarzał
    > bez problemu mp3 (486 100 MHz i przycinało). Po wyłączeniu prawie wszystkich
    > funkcji w programie dało się dopiero słuchać (użycie procesora było prawie
    > 100%).

    > Ja nie miałem takich problemów. Modem w domu miałem 11 lat temu. Nie mogłem się
    > doczekać tej 17-18, aby impulsy rzadziej były naliczane (ZTCP 35 gr / impuls).
    > Później stałe łącze 64 Kbps. Ehhh.... Teraz muszę męczyć się na 20 Mbps, bo
> [...]

    Ja miałem farta :) u mnie był provider z centrexem i w 1999 w grudniu zostałem
    podpięty na "stałkę" 33.600 :) za 200zł/mc brutto! :) Ale zrobienie tego modemem
    nie było problemem więc zdecydowałem się na ten ruch - inwestycja się opłacała w
    wiedzę szczególnie, bo szybko dzięki temu nabrałem umiejętności o sieci. I dotarło
    do mnie że komputer+inet to dopiero jest komputer :)
    Szybko pojawił się u mnie wtedy linux (debian hamm) i w domu lan (oczywiście
    10base2 - bo koszt huba to był majątek, a switchy to chyba jeszcze nie było, albo
    już były ale mogłem o nich poczytać w Chipie, bo to był hw w cenach korpo ;).

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".