  • Data: 2011-12-28 13:24:36
    Temat: Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia
    Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 11:38, Kamil 'Model' pisze:
> [...]
    .pl...

    > Heh... Pamiętam jak swojego 486SX 25MHz podkręciłem na 40MHz. Różnica
    > była mocno odczuwalna. Do tego rozbudowa ramu na simach do 16MB. To były
    > czasy. Pierwszy dysk 170MB. Kto pamięta kompresję dysku pod dosem?? Ja
    > się w to bawiłem ale nie pamiętam jak to się nazywało. Później wymiana
    > dysku na 850MB. Ile wtedy było miejsca na dysku :) A dzisiaj 500GB w
    > laptopie zrobiło się za małe i trzeba jakieś dyski zewnętrze podpinać :(

    Witajcie
    Mp3 za dawnych czasów przenosiłem pakując pliki i dzieląc je na 1,44MB,
    potem zapis na FDD. Na poczciwym AMD K-5 100, S3 TRIO 1MB + 4x8 MB SIMM
    kompresja 2 płyt zgranych do *.wav na 128kbps trwała dokładnie 8 godzin.
    Rarytasem był dostęp do Internetu na modemie. Po 22 ciężko było się
    połączyć. Mój pierwszy zestaw to to co w opisie lecz na początku było 8
    MB Ramu, HDD 1GB, bez karty muzycznej, bez CD-ROM z monitorem DAEWOO 15'
    całość zamknęła się w kwocie 3 000. Na pokładzie win 95 + win 3.11.