  • Data: 2011-12-28 21:02:37
    Temat: Re: Wspomnienie z pierwszego dziesięciolecia
    Od: Vituniu <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem Blizzarda IV a 040 i 060 mam do dzisiaj.

    Coz... A mnie sie ostalo jeno Apollo 630. :)

    > I porównywać ich możliwości z PC będzie ciężko bo tam
    > na WinAmpie grało z domyślnymi ustawieniami a w Amidze
    > przy pomocy MPEGA odpalanego spod DOpusa miałeś kontrolę
    > nad każdym parametrem.

    Ano. Ciekawostka: chyba jedyny odtwarzacz mp3 jaki
    powstal na Maca 68k to klon mpega.library wlasnie.

    > I aby pod 060/50MHz odegrać plik bezstratnie trzeba było
    > używać specjalnego dopalacza o nazwie Cyber56kHz.

    Eee... Nie wiem co rozumiesz przez "bezstratnie" w kontekscie
    8-mio bitowej Pauli. Chyba, zes Krezus i zalapales sie na Delfine
    jakas ;)

    BTW - ow Cyber56 nie wymagal przypadkiem karty graficznej?

    > Pomijam karty z PPC bo niejeden ze wspominających by się
    > zdziwił kartą z procesorem i kooprocesorem za trzy tysiące
    > już po denominacji.  :-)

    Ano... ale i tak mi teskno czasem ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

    PS:
    Dostaniemy kickban za OT, czy odpuszcza nam ze wzgledu na rodzinny
    charakter swiat? ;)