  • Data: 2016-11-22 22:07:44
    Temat: Re: Wspomnienia - Jacek Karpiński
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2016 o 19:50, janusz_k pisze:

    > No ale wiesz teza była że to tylko prl był zły a tu udowadniamy że nadal
    > u nas jest zle i niestety nie ma widoków na poprawę.

    Nie. Teza była że mieliśmy konstruktora którego liczne konstrukcje
    wyprzedzały znacznie konkurencję na świecie. A PRL (jego władze) był zły
    bo te szanse zmarnował, czy raczej zamordował. Moim zdaniem Karpiński co
    najwyżej zmniejszał dystans do zachodu. Nie twierdzę że tak było w
    przypadku wszystkich jego konstrukcji, ale odnoszę wrażenie, że w
    większości.

    --
    pozdrawiam
    MD