  • Data: 2016-11-21 22:15:19
    Temat: Re: Wspomnienia - Jacek Karpiński
    Od: "Bo(o)t Manager" <b...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Nov 2016 20:43:07 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    [ciach]
> [...]

    Ale co z tego PRL'owi jak nie mógł tego przetworzyć.
    W końcu to był kraj w którym nowe obrabiarki z "zagramanicy" rdzewiały
    pod plandekami, bo hal nie wybudowano wcześniej, a jak już wybudowano...
    Myślicie że w innych branżach było inaczej?

    > Dlatego też śmieszą mnie goście, co to wszystko widzą w czerni albo w
    > bieli.
    >
    > Jarek

    No i co, nawet jakby wykradł plany "gwiazdy śmierci", to:
    2) Nie było by z czego tego zbudować.
    1) Ruskie by próbowali nie my.

    W tej materii, świat jest dla mnie czarno-biały.
    PRL nie nadawał się do walki na polu wysokich technologii i nie zmieniał
    wtedy tego fakt że byliśmy "ósmą potęgą gospodarczą" podobno zaraz za
    Japonią.

    Bo(o)t manager