  • 1. Data: 2011-06-20 10:26:57
    Temat: Współpraca kontrolerów radiowych w myszkach
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Spodobała mi się mysz Razer Mamba. Ma opcję połączenia radiowego.
    Wszystko fajnie, ale odbiornik ma wręcz kobylasty, stąd nadaje się w
    zasadzie wyłącznie do desktopów.

    Nie znalazłem, żeby producent oferował jakiś zamiennik, ale zastanawiam się
    czy np. użycie odbiornika od Logitecha (te sprytne Nano wpinane do USB)
    pozwoliłoby pracować normalnie z myszką Razera?

    --
    Kapsel
    http://galeria.kapselek.net

  • 2. Data: 2011-06-20 13:11:39
    Temat: Re: Współpraca kontrolerów radiowych w myszkach
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-20 12:26, Kapsel pisze:

> [...]
    > czy np. użycie odbiornika od Logitecha (te sprytne Nano wpinane do USB)
    > pozwoliłoby pracować normalnie z myszką Razera?

    Raczysz sobie żartować, prawda?

  • 3. Data: 2011-06-22 19:08:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jun 2011 15:11:39 +0200, Szyk wrote:

    >Raczysz sobie żartować, prawda?

    W koncu nie musi sie znac na konstrukcji myszy i wiedziec ile jest
    standardow.

    A tak swoja droga to scalakow do takich myszy jest chyba niewiele, to
    moze i standardow jest znacznie mniej niz modeli.

    Zobacz na jakiej czestotliwosci mysz chodzi - 27MHz wymaga duzej
    anteny.

    J.

  • 4. Data: 2011-06-23 20:18:24
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 20 Jun 2011 15:11:39 +0200, Szyk napisał(a):

    > Raczysz sobie żartować, prawda?

    ależ oczywiście! ;)

    Niemniej, Twój komentarz wyjaśnia już wszystko :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net