  • Data: 2020-11-09 19:44:51
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2020 o 11:20, Irek.N. pisze:

    > Bo patrzyłeś na PDF-a do AD, a ja do Tact-a :)

    Tyle, że ja nic nie pisałem o Tact. Polemizowałem ze stwierdzeniem J.F.,
    że sigma-delta to PWM. Sama nazwa PWM mówi, że to coś innego niż
    sigma-delta, w której wszystkie impulsy mają taką samą szerokość.
    Ale rzeczywiście, z tego, co napisałem, mogłoby wynikać, że wszystkie
    wzmacniacze z wyższej półki to PDM. I tu uwaga o Tact (jak to odmieniać?
    :-) jest jak najbardziej OK.

    P.P.