    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Współczesny sprzęt audio
    Date: 06 Nov 2020 18:11:35 GMT

    Jest Fri, 6 Nov 2020 17:39:20 +0100, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Sprawdziłem.
    > Płyta SACD w odtwarzaczu SACD, jej kopia CD w odtwarzaczu CD. CD
    > wyraźnie wygrywa.

    OK.

    > Płyta CD w odtwarzaczu SACD,

    OK.

    > płyta SACD w odtwarzaczu CD.

    Czy to jest błąd i chodzi o tę samą płytę, co powyżej (CD Red Book)
    odtwarzaną w zwykłym odtwarzaczu? Czy o jakąś hybrydową SACD/CD w tymże?
    Bo trochę jest to dla mnie niejasne.

    > Wydaje mi się,
    > że nadal CD wygrywa. Ale różnica jest tak mała, że może być to sugestia.

    W takim razie uznajmy, że tu nie ma różnicy - bo żeby mieć pewność,
    potrzebna byłaby podwójna ślepa próba. Wniosek: jednak inny mastering
    (albo nawet miks - jeśli są to różnice drastyczne). Chyba, że mamy jakąś
    inną koncepcję...

    Ciekawy test, dzięki.

    k.