  • Data: 2020-11-07 08:55:15
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Luke <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2020 o 17:31, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Sprawdziłem. Jest dokładnie odwrotnie, na głośnikach czuję się jakbym
    > był kościele, a na słuchawkach gra mi w środku głowy.
    > Masaaki Suzuki, Bach Organ Works #1

    Nie mam tej płyty, nie znalazłem w sieci, ale np. tutaj:

    https://www.youtube.com/watch?v=VLEag-NJUWA

    nagranie jest zrobione mikrofonami z dołu.

    Jeśli w słuchawkach masz wrażenie dźwięku w środku głowy, to obstawiam
    przyzwyczajenie do odsłuchu z głośników. Jeśli ktoś nie słucha w
    słuchawkach prawie wcale, to nagle wszystko w słuchawkach wydaje się w
    środku głowy.

    W wolnej chwili poszukam trochę przykładów na YT.