eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWskaźnik naładowania akumulatoraRe: Wskaźnik naładowania akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
    Date: Thu, 20 Dec 2018 21:38:51 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 28
    Message-ID: <pvguks$4u6$2@news.icm.edu.pl>
    References: <pv46g2$mjc$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <pv6hf5$k21$1@news.icm.edu.pl> <pv886c$616$2@dont-email.me>
    <pv89no$73d$1@news.icm.edu.pl> <pv94nt$h60$1@dont-email.me>
    <pv95vl$621$1@news.icm.edu.pl>
    <5c1844f3$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
    <5c18c8ed$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <pvec11$nbn$1@news.icm.edu.pl>
    <5c1abca4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1545338332 5062 78.10.177.126 (20 Dec 2018 20:38:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Dec 2018 20:38:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <5c1abca4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646670
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-12-19 22:47, LordBluzg(R) wrote:

    >>
    >> No to właśnie o takiej sytuacji mówię, że zostawiam komuś samochód kto
    >> słabo go ogarnia a potem zastaję kompletnie rozładowany akumulator. Ta
    >> osoba nie będzie analizowała wskazań woltomierza więc najprościej
    >> będzie podłączyć coś, np moduł ESP, co mi to prześle do domu. I może
    >> sobie nawet na miejscu napięcie wyświetlać, ale raczej naiwniactwem
    >> byłoby liczyć na to, że zostanie to zrozumiane i pójdzie za tym
    >> właściwa reakcja.
    >
    > To też nie jest takie hop. Wskaźnik, który podłączysz nie wyczai
    > pojemności a spadek napięcia nie do końca jest wymierny. U mnie działa
    > to tak, że baba ma przekręcić kluczyk i włączyć postojowe, żeby obciązyć
    > aku i odczytać woltomierz. Zdarzało się nie raz, że woltomierz pokazuje
    > 11,8V , przekręcasz kluczyk i lampki gasną i pizda. Jak przekręci
    > kluczyk, obciązy aku i odczyta 11,6 to ma ładować ten aku, po jeździe
    > czy przed w zależności jak ma czas ale bezwzględnie. Pół roku z tym
    > walczyłem bo mnie wkurwiało już odpalanie na kablach. Zaczaiła te 11,6 i
    > procedura leci dalej, znaczy pilnuje :)...bo jej zależy. Co innego jak
    > jest tympy user i ma to w dupie. Ja też musiałem dokładnie sprawdzić do
    > ilu może być ten spadek z 12v, żeby jeszcze rozrusznik zakręcił
    > możliwie. Wyszło 11,6. Uzależnione jest to oczywiście od pojemności aku
    > i pojemnosci silnika w moim przypadku Mitsu Colt 1,3L a aku to 45AH.
    >

    No może być problem by coś z pomiaru wywnioskować, ale na razie tylko
    taki mam pomysł.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: