-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
Date: Thu, 20 Dec 2018 21:38:51 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 28
Message-ID: <pvguks$4u6$2@news.icm.edu.pl>
References: <pv46g2$mjc$1@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<pv6hf5$k21$1@news.icm.edu.pl> <pv886c$616$2@dont-email.me>
<pv89no$73d$1@news.icm.edu.pl> <pv94nt$h60$1@dont-email.me>
<pv95vl$621$1@news.icm.edu.pl>
<5c1844f3$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
<pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
<5c18c8ed$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<pvec11$nbn$1@news.icm.edu.pl>
<5c1abca4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1545338332 5062 78.10.177.126 (20 Dec 2018 20:38:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Dec 2018 20:38:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <5c1abca4$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646670
[ ukryj nagłówki ]On 2018-12-19 22:47, LordBluzg(R) wrote:
>>
>> No to właśnie o takiej sytuacji mówię, że zostawiam komuś samochód kto
>> słabo go ogarnia a potem zastaję kompletnie rozładowany akumulator. Ta
>> osoba nie będzie analizowała wskazań woltomierza więc najprościej
>> będzie podłączyć coś, np moduł ESP, co mi to prześle do domu. I może
>> sobie nawet na miejscu napięcie wyświetlać, ale raczej naiwniactwem
>> byłoby liczyć na to, że zostanie to zrozumiane i pójdzie za tym
>> właściwa reakcja.
>
> To też nie jest takie hop. Wskaźnik, który podłączysz nie wyczai
> pojemności a spadek napięcia nie do końca jest wymierny. U mnie działa
> to tak, że baba ma przekręcić kluczyk i włączyć postojowe, żeby obciązyć
> aku i odczytać woltomierz. Zdarzało się nie raz, że woltomierz pokazuje
> 11,8V , przekręcasz kluczyk i lampki gasną i pizda. Jak przekręci
> kluczyk, obciązy aku i odczyta 11,6 to ma ładować ten aku, po jeździe
> czy przed w zależności jak ma czas ale bezwzględnie. Pół roku z tym
> walczyłem bo mnie wkurwiało już odpalanie na kablach. Zaczaiła te 11,6 i
> procedura leci dalej, znaczy pilnuje :)...bo jej zależy. Co innego jak
> jest tympy user i ma to w dupie. Ja też musiałem dokładnie sprawdzić do
> ilu może być ten spadek z 12v, żeby jeszcze rozrusznik zakręcił
> możliwie. Wyszło 11,6. Uzależnione jest to oczywiście od pojemności aku
> i pojemnosci silnika w moim przypadku Mitsu Colt 1,3L a aku to 45AH.
>
No może być problem by coś z pomiaru wywnioskować, ale na razie tylko
taki mam pomysł.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.18 00:04 LordBluzg(R)
- 21.12.18 18:14 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO