  • 1. Data: 2010-08-26 09:05:32
    Temat: Wskazania pasów i ręcznego w lanosie
    Od: Mabakay <m...@o...pl>

    Witam, czy w lanosie S, były montowane wskazania zaciągniętego
    ręcznego i/lub nie zapiętych pasów na desce albo przy pomocy "buczka"?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2010-08-26 10:50:10
    Temat: Re: Wskazania pasów i ręcznego w lanosie
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-08-26 09:05, Mabakay pisze:
    > Witam, czy w lanosie S, były montowane wskazania zaciągniętego
    > ręcznego i/lub nie zapiętych pasów na desce albo przy pomocy "buczka"?

    W firmowym lanosie, którym zdarza mi się jeździć, jest zarówno
    sygnalizacja pasów jak i ręcznego, ale AFAIR tylko jako lampki na desce
    (no i nie wiem, czy to Lanos S jest).

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-08-27 09:44:20
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam, czy w lanosie S, były montowane wskazania zaciągniętego
    ręcznego i/lub nie zapiętych pasów na desce albo przy pomocy "buczka"?

    Co prawda nie jest to lanos s, tylko pierwszy rocznik 1998 zanim jeszcze
    wprowadzili wersje, ale buczek potrafi sygnalizować niezapięty pas kierowcy
    przy odpalaniu silnika i niewyłączone światła przy otwarciu drzwi kierowcy.
    Wskazanie zaciągniętego ręcznego jest w postaci odpowiedniej czerwonej
    ikonki na desce, i niezapięty pas kierowcy podobnie

  • 4. Data: 2010-08-30 22:20:23
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > Wskazanie zaciągniętego ręcznego jest w postaci odpowiedniej czerwonej
    > ikonki na desce, i niezapięty pas kierowcy podobnie

    Dzięki.

    --
    Mateusz Bogusz