  • Data: 2015-10-30 21:08:25
    Temat: Re: Wroclawska strefa 30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    W dniu 30.10.2015 o 10:42, J.F. pisze:

    >I od razu po nich zrobią strefę 20.
    >Jeśli masz nadzieję, że ta ekipa coś polepszy kierowcom, to bardzo
    >naiwny jesteś.

    No, we Wroclawiu moze to troche inaczej wygladac.

    >Już raz rządzili i można było zapamiętać jak polepszali.

    Az tak zle nie bylo, no ale kryzysu nie bylo.
    A ci co przyszli po nich ...
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    >Obstawiam, że pierwsze co zrobią to wytną w pień plan przetargów na
    >nowe drogi w całym kraju.

    No, tu mozesz miec racje. Pieniadze przeciez na dzieci potrzebne.

    >W ten sposób S-11, obecnie zaplanowana do budowy na całej długości,
    >pewnie za mojego życia nie powstanie.

    Ja mialem miec S-5 z Wroclawia do Poznania juz 2012. I co ?

    Ale rzad PO pilnie pracuje i zapewni ci 7500 km dobrych drog,
    najnowsze rozporzadzenie - wlasnie dorzucil 200km .. do planu
    1734
    13 pazdziernika 2015 :-)

    Choc nie neguje - od 2004 sporo nam sie polepszylo. Dzieki unijnym
    dotacjom.

    J.