    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wrocław psychopaci na CB#19
    Date: Thu, 25 Mar 2010 21:59:34 +0100

    Krzysztof 45 pisze:
    > Teraz to nikt nie lata z reczniakami, bo i po co. Na stopa ma to sens.

    Bo ponieważ? Jak ktoś jest tematem zainteresowany, to i ręczniaka
    ma. Chyba nie sądzisz, że Alan 38, czy FT-530 służy mi za sprzęt
    stacjonarny?

    > Wiesz, jak miałem bazę (od trzech lat nie mam) to
    > praktycznie każdego znałem z modulacji i rejonu w którym
    > nadaje. Zlokalizowanie chwasta to był pikuś. Teraz zapinam
    > radio w tedy jak w trasę jadę, to jest średnio raz na
    > tydzień raz na dwa tygodnie. Więc mnie zbytnio nie ciśnie.

    Skoro Ciebie tak nie ciśnie, to skąd te teksty niemożliwości
    namierzenia itd.? To co napisałeś jest tylko potwierdzeniem
    tego co, co twierdziłem wcześniej, a Ty oczywiście zaprzeczałeś.
    Nie jesteście w stanie namierzyć chwasta, ponieważ wam się nie
    chce i mało kto posiada możliwości techniczne oraz stosowną
    wiedzę ku temu. Sytuacja absolutnie typowa. Nikt rozsądny
    nie zaryzykuje oskarżenia o współudział w "obiciu ryja".
    Twoje stwierdzenie "Nie wnikam w to" jest w sumie wystarczającym
    wyjaśnieniem sytuacji...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.