  • 1. Data: 2010-09-20 13:18:20
    Temat: Wrocław- przegląd
    Od: bartousz <bartoszp@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam!
    Będę pierwszy raz robił przegląd , a mam przedziurawiony tłumik...
    Czy na stacji diagnostycznej zwrócą na to uwagę?

    Może znacie jakąś stacje we Wrocławiu gdzie nie będą robić problemów?
    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-09-20 13:59:03
    Temat: Re: Wrocław- przegląd
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 20 Wrz, 15:18, bartousz <bartoszp@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > Witam!
    > Będę pierwszy raz robił przegląd , a mam przedziurawiony tłumik...
    > Czy na stacji diagnostycznej zwrócą na to uwagę?

    Niestety nie zwrócą uwagi :/. Tłumnimk polecam naprawić lub wymienić,
    tak aby spełniał warunki dopuszczenia do ruchu. Inaczej Polucjant może
    się w ramach akcji "ciche miasto" czepić, bo to takie oczywiste, że
    motocykl hałasuje, a tujningowy wydech do Golfa czy Passata to już
    nie ;).

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS, szybsze bo czerwone :) i tłumnik cały,
    przyjemnie cichy, fabrycznie nierdzewny ;).

  • 3. Data: 2010-09-20 14:20:51
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:

    > Niestety nie zwrócą uwagi :/. Tłumnimk polecam naprawić lub wymienić,

    bedzie cięzko, w handlu dostepne sa tylko tłu_m_iki

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2010-09-20 14:29:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > bedzie cięzko, w handlu dostepne sa tylko tłu_m_iki

    Raczej jesteś w mylnym błędzie:
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=t%C
    5%82umnik

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-09-20 16:16:13
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Raczej jesteś w mylnym błędzie:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=t%C
    5%82umnik

    O Fuck!!
    Ile tego... - prawie 380 pozycji tych którzy nie byli w stanie pojać tak
    podstawowych zasad rodzimego jezyka!?!?
    Przerazają mnie takie informacje.

    Erg
    GS500

  • 6. Data: 2010-09-20 16:19:49
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-20 18:16, ErgoSum pisze:

    5%82umnik

    > O Fuck!!
    > Ile tego... - prawie 380 pozycji tych którzy nie byli w stanie pojać tak
> [...]

    Hmm, to dlatego swojego czasu nie mogłem znaleźć na allegro tłumika.
    Powinienem szukać tłumnika.

  • 7. Data: 2010-09-20 16:24:06
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-09-20 15:59, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:

    > Niestety nie zwrócą uwagi :/.

    A niekoniecznie. Dwa razy robiłem przegląd z przerabianym (z
    konieczności) wydechem i za oboma się przyczepili. Na dwóch różnych
    stacjach w dwóch różnych miastach.
    Fakt że puścili tak jak było, ale dopiero jak pokazałem że to nie żadna
    atrapa tylko normalny działający tłumik.

  • 8. Data: 2010-09-20 17:52:33
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 20 Wrz, 18:16, "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    >
    > O Fuck!!
    > Ile tego...  - prawie 380 pozycji tych którzy nie byli w stanie pojać tak

    Jestem przekonany, że to marketing - klijent szóka tłumnika to nieh
    ma.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 9. Data: 2010-09-20 17:56:25
    Temat: Re: Wroc?aw- przegl?d
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 18:16, ErgoSum pisze:

    > O Fuck!!
    > Ile tego... - prawie 380 pozycji tych którzy nie byli w stanie pojaae tak
    > podstawowych zasad rodzimego jezyka!?!?
    > Przerazaj? mnie takie informacje.

    waChacz jest jeszcze lepszy:-/
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2010-09-20 18:12:42
    Temat: Wawa Monster
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    Monster, bys cos napisal o Monsterach 600 - ktore raczniki sa fajne
    ktore nie, na co uwazac, czy faceci na to biora i takie tam...
    Przewodnik dla kupującej.

    I tak w ogole to sie szuka prostego (w sensie euklidesowym) Monster-a
    600 po taniosci w czarnym macie abo połysku, najlepiej w wawie.

    KJ
    PS. Nie dla mnie, ja już bylem kobieta na Monsterze tylko perłowym