  • 1. Data: 2011-11-04 19:50:13
    Temat: Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    W przyszlym tygodniu wybieram sie do "stolycy", ostatnim razem wyprawa
    autem to była straszna męczarnia (rozkopana praktycznie cala gierkówka).
    Cos sie zmieniło? Bo nie wiem, czy mam rezerwowac samolot albo jakis
    pociąg :)

    A jesli nadal rozkopana, to jakis sprytny patent na dojechanie od
    Warszawy autem w czasie circa 4h? :) Zawsze jezdzilem "skrótem", potem
    gierkowką ...

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 2. Data: 2011-11-04 20:02:15
    Temat: Re: Wroclaw -> Warszawa - jak gierkówka?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-04 18:50:13 +0000, ArekM <a...@j...com> said:

    > Cos sie zmieniło?

    Od ostatnich wiadomości o gierkówce na tej grupie?
    Dzień się wcześniej kończy...

    > Bo nie wiem, czy mam rezerwowac samolot albo jakis pociąg :)

    To może być całkiem dobre rozwiązanie - o ile koszt wycieczki (czas,
    paliwo, parkowanie, nerwy itd.) będzie niższy.

    > A jesli nadal rozkopana, to jakis sprytny patent na dojechanie od
    > Warszawy autem w czasie circa 4h? :)

    Trzeba jechać normalnie, a nie robić cudów przed zakrętami.

    > Zawsze jezdzilem "skrótem", potem gierkowką ...

    To teraz pojedź "skrótem", potem gierkowką, a następnie skrótem.

    *chyba, że będziesz jechał tego samego dnia o tej samej porze, co ja -
    wtedy samochodem Katowice-DC robię w 3-3.25 średnio*

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-11-04 20:13:03
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > *chyba, że będziesz jechał tego samego dnia o tej samej porze, co ja -
    > wtedy samochodem Katowice-DC robię w 3-3.25 średnio*
    >
    > --
    > Bydlę

    Co prawda żaden z Ciebie Andersen, ale możesz spróbować pisać bajki. Dzieci
    może uwierzą.

  • 4. Data: 2011-11-04 22:13:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-04 19:13:03 +0000, "TM" <t...@p...onet.pl> said:

    > Co prawda żaden z Ciebie Andersen, ale możesz spróbować pisać bajki. Dzieci
    > może uwierzą.

    Zakład?
    (choć pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga się kończy, gdy trzeba coś
    czynem udowodnić)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-11-04 23:44:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Nov 2011 20:13:03 +0100, "TM" <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Co prawda żaden z Ciebie Andersen, ale możesz spróbować pisać bajki. Dzieci
    >może uwierzą.

    Jak to jest noc z soboty na niedzielę to może się da.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-05 13:32:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-04 22:44:25 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Jak to jest noc z soboty na niedzielę to może się da.

    Nie, to już jest dzień i jest jasno.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-11-06 14:09:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-04 23:44:25 +0100, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > Jak to jest noc z soboty na niedzielę to może się da.

    9.09 - 12.12.
    Bez szaleństw, bez stresu, bez korków...

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-11-07 16:34:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 4 Nov 2011 22:13:04 +0100, w <j91kh0$3jv$1@inews.gazeta.pl>, Bydlę

    > Zakład?
    > (choć pewnie stchórzysz, bo tutaj odwaga się kończy, gdy trzeba coś
    > czynem udowodnić)

    Po co się zakładać, rzuć logiem z gpsa.

  • 9. Data: 2011-11-07 17:53:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-07 16:34:01 +0100, "r...@k...pl" <r...@k...pl> said:

    > Fri, 4 Nov 2011 22:13:04 +0100, w <j91kh0$3jv$1@inews.gazeta.pl>, Bydlę

    > bajki. Dzieci

    > trzeba coś
    >
    > Po co się zakładać, rzuć logiem z gpsa.

    Siur - chcesz wysłać mi urządzenie na adres katowicki czy warszawski?

    --
    Bydlę