  • 11. Data: 2011-12-19 18:29:26
    Temat: Re: Wrocław - Warszawa (a w zasadzie Kluczbork - Warszawa) jaka trasa?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 10:08:44 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Jest sens sie klasc? ;-)

    Ładnych parę lat temu miałem dojechać z Katowic do DC na Aleje
    Jerozolimskie w okolice Bluecity. Na 10 rano w niedzielę.
    Kolega z DC mówi - o szóstej ruszysz, dojedziesz z zapasem. I tak było.
    Dojechałem o 9.30.
    Po jakimś miesiącu identyczna trasa, ale w poniedziałek. Kolega radzi:
    o piątej to może być za późno, weź coś na zapas.
    Ruszyłem o 5. Na miejscu byłem o 9.45...

    Ktoś radził samolot - to może mieć sens.
    ;-)))

    > A i to jak sie nic nie wydarzy ;-)

    Masz rację - zapomniałem o gehennie wskutek II linii metra.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-12-19 19:07:15
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    AZ wrote:

    > Pamietaj tylko ze jedyny wyjazd z Prostej to przez Zelazna a pozniej
    > Zlota, Chmielna albo Aleje Jerozolimskie wiec 1/2h moze byc troszke
    > malawo jak na przebijanie sie Alejami od Zelaznej do mostu
    > Poniatowskiego.

    Skoro z Prostej na al. Stanow Zjednoczonych, to moze lepiej przebic sie
    do Trasy Lazienkowskiej?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2011-12-19 19:12:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > Skoro z Prostej na al. Stanow Zjednoczonych, to moze lepiej przebic sie
    > do Trasy Lazienkowskiej?

    W sumie mozna :-) "Pod prad" powinno byc luzniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-12-19 21:08:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 13:01:04 +0100, Lukasz napisał(a):

> [...]
    &daddr=51.09248,19.9764+to:Warsaw,+Poland&hl=en&ll=5
    0.903033,19.973145&spn=4.9615,10.810547&sll=51.60101
    5,19.61515&sspn=2.443098,5.405273&geocode=Fb7GCQMdVv
    wVASkDoI6T32AQRzHsudSFuiFrPg%3BFQCcCwMd0NAwASmpaJrzY
    ecZRzHGGDJXHMGVBQ%3BFSz2HAMdBZ9AASkBn4aaZsweRzH80-qI
    Kr7wcg&vpsrc=6&mra=dpe&mrsp=1&sz=8&via=1&t=m&z=7>

    > i chyba ją wybiorę

    Ja także ją polecam, nawet jakieś 2-3 tygodnie temu o niej pisałem, tylko
    że ja wyjeżdżałem z Częstochowy.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2011-12-19 21:28:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 12:43:49 +0000, Lukasz <w...@b...net.pl> said:

    > i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
    > sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem

    Pod prąd oznacza, że główny potok idzie w przeciwnym kierunku.
    Bo rano zazwyczaj ludziska do pracy jadą, a najwięcej tego tłumu jedzie
    w okilice centrum, czyli zza Wisły.
    :-)

    > Niestety coś zapowiadają śnieg na mój wyjazd...

    W DC? Na piątek. Ale to chyba 6 zapowiedź śniegu w stolicy.
    Jeśli spadnie, to będzie sajgon, gdyż nie masz w Polszcze większej
    grozy dla warszawskiego kierowcy, niż cokolwiek padające na drogę -
    odbiera im rozum i korkują bez sensu całe miasto wtedy - przy deszczu
    potrafią na prostych zwolnić o ponad połowę...
    ;(

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-12-19 21:42:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Lukasz wrote:

    > i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
    > sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable
    > podłączam, autem to wolę jeździć w dobrym kierunku

    Wlasciwy kierunek to 'ten drugi', a nie ten gdzie jada wszyscy inni. ;]

    Od Prostej polecam pojechac na poludnie do al. Armii Ludowej i potem w
    lewo na most Lazienkowski. Tak bedzie chyba najszybciej.

    > Niestety coś
    > zapowiadają śnieg na mój wyjazd... niestety to pierwszy śnieg
    > oznaczający paraliż a nie drugi śnieg oznaczający (dla niedzielnych
    > kierowców) "nie wyjeżdżam z domu" (dzięki czemu korków nie ma tak
    > dużych choć wszyscy niemiłosiernie się wloką :) )

    Mam nadzieje, ze nie uda sie przebic zeszlego roku. Zamiast 0:30h
    zrobilo mi sie 3:30h a ja i tak rzadko jezdze w samiutkim szczycie.
    W pewnym momencie myslalem czy by nie porzucic auta, ale chodniki byly
    juz zaparkowane, poza tym na piechote troche za daleko, a marznac z
    ludzmi na przystanku to zadna pociecha. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2011-12-19 21:49:58
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-12-19 13:01, Lukasz pisze:

    > i chyba ją wybiorę
    Weź tylko pod uwagę nienajlepszy stan nawierzchni między Końskimi (?) a
    Przysuchą. Przynajmniej latem gdy tamtędy jeździłem było miejscami mało
    fajnie.
    Ale generalnie to b. dobra propozycja jest na tej trasie.
    Za Radomskiem, fotoradar w Kietlinie lubi być nabity:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 18. Data: 2011-12-19 22:06:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> writes:

    > na Prostą to jadę przy okazji więc wyjadę tak aby po 8:00 być na
    > Prostej - jak będzie mi się jazda przedłużać to skieruję się do
    > miejsca docelowego - na St Zjednoczonych (taki przynajmniej mam plan)

    Tylko weź pod uwagę, że tam metra pod ziemią szukają i Prosta oraz
    okoliczne ulice są pozamykane...

    MJ

  • 19. Data: 2011-12-20 00:25:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Lukasz <w...@b...net.pl> wrote:

    > i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiacie bo w Warszawie bywam
    > sporadycznie :) tak czy inaczej pod prądem to ja tylko kable podłączam,
    > autem to wolę jeździć w dobrym kierunku

    "Pod prad" w sensie w druga strone niz wszyscy rano jada ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-12-20 09:58:08
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2011-12-19 21:42, Rafał Grzelak pisze:
> [...]
    > juz zaparkowane, poza tym na piechote troche za daleko, a marznac z
    > ludzmi na przystanku to zadna pociecha. ;p

    w zeszłym roku we Wrocławiu porzucałem auto 500m od domu i przychodziłem
    po nie wieczorem bo na ulicach nie było korków tylko duży parking...

    Lukasz